Конструктори роблять усе можливе, щоб водій не міг завдати шкоди агрегатам та системам авто через свої некоректні дії. Але технічно така можливість часто-густо залишається, та й користувачі часом проявляють неабияку фантазію у своїх знущаннях над машиною.
Зручність користування автоматичною трансмісією розслаблює водія і дає йому відчуття вседозволеності: здається, з педалями можна коїти що завгодно, “автомат” все зрозуміє, все простить і все виконає. Але це не так, принаймні, не в усіх випадках.
Педалей у машин з класичним гідромеханічним “автоматом” лише дві. Головне – не натискувати їх одночасно
Повторимось, певний foolproof (захист від неадекватних дій) в алгоритмах керівання сучасними трансмісіями присутній, але деякі небезпечні для агрегату ситуації виключити просто неможливо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чи треба прогрівати коробку-автомат на сучасному авто
Тому про заборону або небажаність певних дій з АКП треба знати кожному власнику машини з “автоматом”.
Сучасні автоматичні коробки з гідротрансформатором швидко перегріваються під час буксування. Це небезпечно для АКП
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як перевіряти трансмісію при виборі машини
Можливість буксирування причепів машиною з АКП заявляється в заводській інструкції з експлуатації. Зазвичай такий дозвіл мають потужні авто
Класична гідромеханічна АКП – один з найдорожчих агрегатів сучасного автомобіля, тому варто прислуховуватись до порад щодо її грамотної експлуатації. Адже “зламати” коробку можна набагато раніше, ніж закінчиться заводська гарантія, а ремонт “автоматів” традиційно дуже дорогий. Більше того, в багатьох випадках офіційні дилерські протоколи передбачали не ремонт коробки, а її заміну новою або відновленою – що аж ніяк не сприяє здешевленню процедури.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коробка передач – робот, автомат чи механіка: в чому різниця