Tatra Trucks готується до світової прем'єри нового армійського автомобіля Tatra Force, яку проведе у Парижі в рамках міжнародної виставки оборонних технологій і військової техніки Eurosatory.
На виставці Eurosatory, яка розпочнеться 17 червня, очікується понад 1700 виробників і продавців спецтехніки з понад шести десятків країн.
Прем'єра Tatra Force третього покоління модельного ряду у вигляді бортової вантажівки на шасі 6х6 для збройних сил запланована на перший день виставки-ярмарки. На відміну від попередніх поколінь серії Tatra Force, нині виробник пропонує можливість встановлення двигуна під передньою частиною кабіни над передньою віссю або під задньою частиною кабіни за передньою віссю.
Читайте також Tatra взялася за випуск вантажівок для евакуації людей
Також буде вибір силового агрегата. Армійський новачок за заявками клієнтів комплектуватиметься двигунами Tatra, Cummins або Catepillar. Також замовник вибиратиме механічну або повністю автоматичну трансмісію.
Щоправда, в офіційному повідомленні про прем'єрну машину менеджери не повідомили подробиць ні потужності, ні вантажності новачка, як і його габаритних розмірів та інших деталей ТТХ.
Армійська вантажівка нового покоління Force має дві версії розміщення двигуна на шасі й три варіанти силових агрегатів. Фото: Tatra
Якщо Tatra Force дебютуватиме на подіумі в павільйоні, то просто неба буде представлена ще одна новинка – мостовий автомобіль Tatra Phoenix 10x10 з броньованою кабіною та пересувною надбудовою мосту Leguan від компанії KNDS.
Броньована кабіна розроблена та виготовлена компанією Tatra Defence Vehicle і характеризується одним із найвищих рівнів балістичної та протимінної стійкості в категорії транспортних засобів матеріально-технічного забезпечення за стандартами НАТО. Кабіна створена за проектом військових бронеавтомобілів DAF CF Military на шасі Tatra для бельгійської армії, над якими Tatra Trucks і Tatra Defense Vehicle співпрацюють з голландською компанією DAF Trucks.
Читайте також Магістральний тягач Tatra Phoenix дебютує в Ганновері
Мостова система Leguan відповідає стандартам MLC 80 і MLC 100 за категорією гусеничної та колісної техніки. Він складається з відкидного мостового полотна та висувної системи укладання, при цьому загальна довжина мосту може становити 14 м або 26 м. Укладання або складання мостового полотна займає від 4 до 8 хвилин, знову ж таки залежно від версії та довжини настил мосту.
Фото: Tatra