Насправді це буде трохи не та "Таврія" і випускатимуть її не на заводі у Запоріжжі, а в цехах "Української бронетехніки". До назви додадуть цифровий індекс – "Таврія-12,7".
Про підготовку автомобіля до кодифікації та серійного виробництва йдеться на ФБ-сторінці ТОВ "Українська бронетехніка".
Це буде безпілотний наземний комплекс Protector з інтегрованим бойовим дистанційно керованим модулем "Таврія-12,7". Як здогадалися, цифровий індекс вказує на розмірну групу кулемета – калібр 12,7 мм.
Читайте також Роботу українського військового безпілотного транспортера Protector показали на відео
Автомобіль з кулеметним модулем пройшов успішні випробовування. У військових, які тестували машину з такою зброєю лишилися схвальні відгуки.
"Ми отримали хороші результати і у статичній стрільбі, і у стрільбі в русі з різних відстаней. Інтеграція дистанційно-керованого бойового модуля перетворює наземний комплекс на повноцінну бойову одиницю", – зазначив. генеральний директор ТОВ "Українська бронетехніка" Владислав Бельбас.
Ось так виглядає кулеметний модуль "Таврія-12,7" на роботизованій колісниці Protector. Скриншот: Авто24
Дистанційно керований наземний комплекс строювався під конкретне – завдання – максимально зберегти життя наших бійців. Платформа за допомогою радіочастотних команд оператора, котрий перебуває у безпечному місці, буде виконувати бойові завдання на лінії зіткнення.
Читайте також Український наземний робот "Protector" дебютував у Польщі
Поки технічні характеристики на машини в "Українській бронетехніці" не розкривають. Повідомили, що в керовану турель поставлять 12,7 мм кулемет Browning М2 та цифрову систему управління озброєнням.
"Таврія" на колісній базі в основному працюватиме на ураження наземних цілей (бронетехніка, транспортні засоби, жива сила тощо) та повітряних цілей (гвинтокрилів, безпілотних літальних апаратів тощо).
Однак оператор має змогу дистанційно вести спостереження та виявляти ціли для подальшого їх знищення.