На глобальному інформаційному просторі більше приводу для стрічок новин дає Tesla Semi, хоча насправді акумуляторна вантажівка Ілона Маска того не варта. Куди краще в темі декарбонізації почувається Volvo Trucks, яка щойно без помпезності продана 5000-а електрична вантажівка.
Якщо Tesla 2017 року піарить свою Semi, що ніяк не стане в серійне виробництво, Volvo з 2019 року поставила на ринок свій 5000-й електричний магістральний тягач з напівпричепом. Новину озвучив electrek.co.
Загалом акумуляторні Volvo у клієнтів понад 50 країн світу проїхали понад 170 мільйонів кілометрів. Майже половина з них – за останні 14 місяців, що спричинено зростаннями попиту
Читайте також Volvo FH Electric отримала нагороду "Вантажівка року 2024"
Приблизний підрахунок показує, що за згаданий період виготовлено щонайбільше 140 вантажівок Tesla Semi та 5000 Volvo. З такою форою шведи практично недосяжні для Ілона Маска.
А якщо взяти продуктову лінійку акумуляторних машин Volvo, то тут взагалі контраст космічний, оскільки проти однієї Semi стоїть майже десяток моделей вантажівок Volvo різного виконання.
Фото: Volvo Trucks
"Акумуляторні електричні вантажівки Volvo доступні тут і зараз, надаючи нашим клієнтам та покупцям транспортних послуг більш екологічну альтернативу, яка має сенс з погляду бізнесу, і багато наших клієнтів повертаються до нас, щоб розширити свої електричні автопарки", – зазначає Роджер Альм, президент Volvo Trucks.
Читайте також Volvo Trucks обіцяє запас ходу вантажівці в 600 кілометрів
Нині Volvo Trucks є лідер у сегменті важких електричних вантажівок у Європі з часткою ринку 47%. На американському континенті, в першу чергу в США та Канаді, частка Volvo в сегменті електричних вантажівок у 2024 році була трохи меншою – лише 40%.