Тому що назва не відповідає реальним можливостям системи і тим самим вводить в оману користувачів.
Сенатор США від штату Массачусетс Едвард Джон Маркі оприлюднив відкрите звернення до керівництва Tesla з рекомендаціями стосовно системи Autopilot та ще кількох особливих функцій електрокарів марки.
Також цікаво: Tesla відмовилась від своїх "ГігаФабрик" і відкриє новий дизайн-центр в Європі
Член сенаторського комітету з торгівлі, науки і транспорту Едвард Маркі пише, що уважно вивчив роботу комплексу Autopilot і дійшов висновків, що його назва спотворює справжні можливості системи. Водії занадто покладаються на розумну електроніку, тому нехтують вимогами, прописаними у інструкції. Сенатор пропонує перейменувати Autopilot у щось більш реалістичне “не здатне повністю замінити людину в керуванні автомобілем”.
Також Едвард Маркі порушив питання впровадження нових функцій контролю за діями водія. Наразі в автомобілях Tesla електроніка моніторить тиск, зусилля на кермі та частоту надходження цих даних, але її легко обдурити. Політик пропонує використовувати допоміжні системи, які могли б відстежувати, наприклад, погляд або рух. Причому якщо одна з них видала помилку, включалася б друга. Таким чином, водій завжди був би під наглядом.
Зазначимо, що Tesla Autopilot відноситься до систем напівавтономного управління з автоматизацією 3 рівня, що передбачає постійний контроль водія за дорогою та періодичне тримання рук на кермі. По суті, це лише високоефективний круїз-контроль.
Дивіться також: Японський виробник тракторів показав радикальний електричний безпілотник на гусеницях (відео)