Наразі працездатність тягових батарей електрокарів Tesla становить приблизно 400 тисяч миль або близько 650 тисяч км.
Підрозділ компанії Tesla з Канади отримав патент на “діоксазолони та нітрильні сульфіти у якості добавок до електроліту для літій-іонних акумуляторів”. Нові компоненти мають збільшити працездатність елементів живлення більш, ніж вдвічі.
Дивіться також: Чоловік вживив собі в руку електронний чіп для відмикання Tesla Model 3 (відео)
Нова технологія була винайдена дослідниками з “Тесла” та науковцями університету Далхауз в Канаді.
Дослідники створили дослідний літієво-іонний осередок з “монокристалічним катодом NMC наступного покоління і новим вдосконаленим електролітом”, котрий міг працювати в надрах батареї протягом мільйона миль пробігу.
Батареї NMC містять катод з нікелем, марганцем і кобальтом, тоді як в осередках батарей Tesla сьогодні використовуються катоди типу NCA – нікель, кобальт, алюміній.
За неофіційними даними, осередки NMC будуть використовуватися для батарей Tesla Model 3 на ринку Китаю.
Нинішні акумулятори електрокарів Tesla нормально функціонують щонайменше 160 000 миль – 257 000 км, з втратою близько 10% від початкової ємності.
Також цікаво: Компанія Human Horizons почала будівництво розумного міста майбутнього