В автосалонах Mazda з’явилася пара нових спецверсій популярного кросовера СХ-5, які за рахунок нового стайлінгу та додаткових опцій викликають у покупців напади хапального рефлексу.
Знаєте, життя інколи вчить корисним речам. Наприклад, не записувати пін-код кредитної карти на її зворотному боці, мовчати про свої плани, а машину купувати під кінець її життєвого циклу. І не тільки тому, що всі дитячі хвороби вже вилікувано, а через те, що комплектації стають щедрішими, а тих хто придбав машини раніше, починає душити "жаба". Серед таких клієнтів і я. Адже рік тому придбав для дружини СХ-5 у виконанні Touring. Втім, виявляється, що треба було трішки почекати.
Щоб переконатись у цьому, я приїхав в салон "Мазди" і виявив там не одну, а одразу дві нових спецверсії кросовера СХ-5. Хоча це й модифікації одного кросовера, але вони ніби з різних світів: чорна і біла. А точніше 100th Аnniversary Еdition, яка буває тільки білого кольору і Black Еdition, яка буває різних кольорів. І якщо заплутав я Вас вкінець, то давайте разом розбиратися.
Виявляється, історія марки в далекому 1920 році починалась з виготовлення продукції з коркового дерева. Тож зараз “Мазда” святкує свій віковий ювілей. За ці роки вона стала одним з найвідоміших японських автобрендів. Її успіхи навіть мене засліпили, саме тому в родині прописався японський кросовер Mazda.
Отимати спеціальну пропозицію на лімітовану версію Mazda CX-5
Отож, 100th Anniversary Edition – це комплектація, присвячена 100 річчю марки Mazda. Реальний ексклюзив! Таких машин для України виділено усього 30 штук. Кажуть, на її створення дизайнерів надихнула перша легкова модель марки – родстер R360 Coupe. Втім, думаю, що мова про білий колір, який поєднує обидві машини.
Ювілейну серію СХ-5 фарбують виключно в колір Snowflake White Pearl. Враховуючи, що в цьому кольорі бувають й інші СХ-5, стовідсотково відрізнити лімітовану серію допоможуть значки до 100-річчя бренду Mazda, розташовані на крилах і колісних дисках кросовера.
Ще більше відмінностей – в салоні. Сидіння оббиті розкішною червоною шкірою Nappa Garnet Red. До того ж в салоні на підлозі не чорний, а червоний матеріал покриття, і навіть червоні килимки з логотипом 100-річчя "Мазда". Цей же логотип можна знайти на підголівниках передніх крісел, а також на ключі від авто. До речі, сам ключ з 2020 модельного ряду став широким, а не таким вузьким, як ще в моєї СХ-5. А ще в ювілейній версії він пропонується в стильній чорній коробочці.
Для серії 100th Anniversary Edition обрано виключно машини в комплектації ТОР, з 2.5-літровим мотором на 194 сили і повним приводом. Це безцінна можливість долучитися до історії марки…. усього за 50 тисяч гривень. Саме на стільки 100th Anniversary Edition дорожча за Top 4WD. Тому на машині і висить цінник з цифрою 1 195 500 грн.
Більше про лімітовану версію 100th Anniversary Edition
Значно скромніший цінник висить на сусідній машині. Вона для тих, хто так би мовити "став на темний бік сили". В такому виконанні СХ-5 називається Black Edition. Як зрозуміло з назви, в ній багато чорних елементів. Але колір кузова може бути не лише чорним. По-перше, бокові дзеркала вкриті чорним лаком. В салоні – екошкіра чорного кольору, комбінована з чорним велюром і прошита червоною стрічкою. Такого ж кольору шви на кермі, картах дверей та центральній консолі. Сидіння водія має електроприводи регулювання. До того ж покупці цієї серії можуть обирати будь-який колір без жодних доплат.
"Чорну" версію створено на базі комплектації Touring, яка завжди мала 17-дюймові легкосплавні диски. Але ті, хто обирає Black Edition, отримують в подарунок 19-дюймові диски чорного кольору. Хоча теж треба розуміти, що такі "смаколики" не пропонуються безкоштовно. Вони як опція під назвою Black Edition доступні для усіх машин у виконанні Touring (від 805 900 грн.), незалежно від того, машина з повним чи переднім приводом, 2-літрова чи 2,5 літри. Коштує цей пакет додатково 41 тисячу гривень, хоча можна обрати і дешевший пакет за 23 тисячі під назвою Touring S. В нього включено тільки чорні шкіряні сидіння і електропривод крісла водія.
Це гарні обновки для машини, яка, як на мене, дуже близька до ідеального кросовера з точки зору їзди. СХ-5 - найцікавіший з точки зору керування кросовер в класі. Баланс шасі бездоганний, кермо легеньке, але при цьому точне, чітко передає водієві інформацію про те, що робиться із передніми колесами. При цьому шикарно налаштовано і електронні асистенти. ABS втручається в останню секунду, а це нетипово для японських кросоверів. Цікаво, що драйверський характер жодним чином не шкодить комфорту. Особливо на 17-дюймових колесах. Тому якщо хочете більше комфорту, прийму ваші 19-дюймові в обмін на мої 17-дюймові.
Також цікаво: порівняння Mazda CX-30 Mazda CX-5
До того ж Mazda лишається однією з останніх компаній, яка використовує атмосферні бензиновики без турбін і досягає при цьому високих показників. Бензиновий 2,5-літровий мотор на 194 сили пасують один одному, як сіль з лимоном до текіли. Щоправда, автомат, ніби справжній самурай, без потреби нікуди не поспішає. Але то на "низах". Увімкнеш Sport, трохи натиснеш педаль газу – і мотор легко крутиться навіть в червоній зоні.
Mazda залишається ледве не останнім із могікан, хто використовує атмосферні бензиновики, які ще й економічні, наче дизель. Допомагає і функція вимикання циліндрів – на трасі кросовер вкладається в 7 літрів. Щоправда, лише коли моя дружина їздить. В мене виходить більше, але не кажіть їй.
Такі "смачні" версії, як правило, з'являються напередодні появи нової генерації моделі. Це означає, що десь в Японії вже тестують нову СХ-5, але якби розробники там не поспішали, в Україні ми побачимо її в кращому разі в 2022 році. До того часу найкращі комплектації Mazda СХ-5 будуть під знаком білого або чорного.
Автор: Сергій Волощенко
Фото: Владислав Плєшаков
Технічні характеристики | Mazda CX-5 2.5 2WD |
---|---|
ДВИГУН | Робочий об’єм 2488 см3, системна потужність 194 к.с. при 6000 об/хв., обертальний момент 258 Нм при 4000 об/хв. |
ТРАНСМІСІЯ | Передній привод, автоматична КПП на 6 швидкостей |
КУЗОВ | Купе, 5 дверей, 5 місць, габарити (довжина/ширина/висота): 4550/1840/1675 мм, база 2700 мм, споряджена маса 1512 кг, корисне навантаження 558 кг, об’єм багажника 477 л, об’єм бака 56 л, кліренс 200 мм. |
ПІДВІСКА | Передня – незалежна, задня – незалежна. Шини передні 225/55 R19 |
ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | Максимальна швидкість 195 км/год. Розгін до 100 км/год за 8,9 с. Витрата пального (місто/траса/змішаний): 9,2/5,8/7,1 л/100 км. |
ЦІНА | від 805 900 грн. |