Toyota готує двигун, що змусить тюнерів забути про культовий 2JZ

16:10, 1 липня, вівторок

Toyota готує новий чотирициліндровий 2,0-літровий турбодвигун під назвою G20E, що матиме потенціал для досягнення вражаючої потужності. В серійній версії він матиме до 395 к.с., але японський автовиробник зазначає, що потужність можна підняти до 600 “конячок”, модифікувавши турбонаддув.

Японський бренд працює над новим сімейством двигунів, і інженери кажуть, що 2,0-літровий G20E має потенціал видати 600 к.с. – майже 300 к.с. на літр об’єму. Як розповідає Carscoops, технічні директори Toyota розповіли журналістам, що досягти цього показника можна буде досить легко.

Читайте також: Дизельний Toyota Land Cruiser Prado отримав гібридну версію

Японські ЗМІ раніше в статтях, опублікованих наприкінці минулого року, припускали, що G20E може розвивати потужність 600 к.с., але, повідомлялось, що такий варіант продуктивності буде доцільним лише для гоночних проєктів.

Toyota G20E є частиною нового сімейства атмосферних та турбодвигунів об'ємом 1,5 та 2,0 літра, які будуть випущені протягом наступних кількох років. Більший двигун вперше був показаний в задній частині концепту GR Yaris M на цьогорічному Токійському автосалоні.

Цей двигун, вірогідно, буде використаний у відроджених MR2 та Celica. За припущеннями експертів, силовий агрегат працюватиме в парі з механічною шестиступеневою коробкою передач, або восьмиступеневою роботизованою з подвійним зчепленням.

Також цікаво: Моделі Toyota та Lexus незабаром зростуть в ціні

Це означає, що новий G20E може повторити славу культового 2JZ-GTE й стати для ентузіастів справжнім скарбом для тюнінгу. Варто очікувати, що ринок модифікованих компонентів для цього двигуна буде дуже масштабним та дозволить усім бажаючим будувати досить потужні автомобілі.