Трактори в Європі виявились нікому не потрібними

05:58, 22 листопада, п'ятниця

У Франції виробники тракторів та фронтальних навантажувачів, а також великої гами сільськогосподарської техніки зіткнулися з низьким попитом на свої машини.

Найгірша ситуація зафіксована у сегменті сільськогосподарської техніки, виробники якої показують порожні портфелі замовлень. Погіршена ситуація триматиметься до кінця року і далі. Про це йдеться у матеріалі entraid.com.

Виробничий прогноз на 2025 рік також похмурий, заводи увійшли в смугу стагнації. Відомий виробник техніки Massey Ferguson вже почав звільнення людей на своєму заводі в Бове.

Якщо торік фіксувалися платіжні рекорди, то нині виробники вступили в період економії, а подекуди й оптимізації. За цим слово сховані скорочення, добровільні звільнення і навіть закриття окремих виробництв.

Читайте також Електричний трактор "для пенсіонерів": що він може

"Ситуація несприятлива для інвестицій, в т.ч. у сільськогосподарську техніку. Більш спекотна та волога погода впливає на врожайність та посів великих культур. У виноградарстві це також третій найнижчий урожай з 2000 року", – заявив директор з економічних питань Девід Таргі під час пресконференції Французького союзу промислових гравців у сфері сільськогосподарського обладнання та зелених насаджень Axema, що відбулася 13 листопада в її приміщенні в Парижі.

Якщо транспортний засіб довго стояв, акумулятор міг розрядитись. Але це не означає, що його обов'язково потрібно замінити. За допомогою зарядного пристрою Bosch можна відновити працездатність автомобільного та багатьох інших АКБ. Наприклад тих, які використовуються не за призначенням, для освітлення своїх осель під час блекаутів.

Рекламна інформація

Спілка будівельників також у розпачі, оскільки фіксують споживчу кризу та цінову проблему. Через це різко падають показники та рентабельність виробників.

У сегменті понад 200 к.с. зростає попит на трактори, чого не скажеш про машини меншого діапазону. Колаж: Авто24

У згаданій вище спільноті Axema констатували зупинення потоку замовлень у 3-му кварталі: мінус 37% у вересні порівняно з вереснем 2023 року.

З січня по вересень 2024 року падіння сягає 10% у стандартних тракторах порівняно з тим самим періодом 2023 року. Найгірша ситуація в сегменті виробництва спеціалізованих тракторів – мінус 24% та мінус 17% у замовленнях.

Читайте також Польський тракторний завод Ursus викупив українець: хто став власником

Поки ситуацію рятує підрозділ з випуску важких тракторів з потужністю понад 200 к.с. Там іде зростання. Однак цей сегмент тракторів розрахований не на комунальні чи будівельні сектори економіки, а на аграрне виробництво.