Золото та пурпур – справді королівське поєднання.
Айдентика бренду Rolls-Royce еволюціонувала, відповідно до нових часів. Замість чорно-білої кольорової схеми тепер використовуватиметься золотаво-фіолетова, оновився вигляд логотипу, маскоту “Дух екстазу” та іншої символіки британської марки.
Дивіться також: Унікальну опцію для нового Rolls-Royce Ghost створювали два роки
У Rolls-Royce кажуть, що нова візуальна мова покликана приваблювати молодшу демографічну аудиторію, оскільки за останні кілька років середній вік клієнтів знизився до 43 років. У рамках “реконструкції” були видозмінені: “Дух екстазу”, фірмові кольори, вензелі та шрифти, а також з’явився новий елемент – образ Духу екстазу.
Rolls-Royce воліє вважати себе не автовиробником, а “будинком розкоші”. І нова айдентика відповідає такому статусу, стверджує прес-реліз.
Спрощений варіант жіночої фігури “Дух екстазу” з'явиться на продукції компанії, а його графічне зображення завжди буде обернене праворуч, оскільки це, очевидно, означає погляд в майбутнє.
Фото: нова айдентика бренду Rolls-Royce / Rolls-Royce
Новий фірмовий колір Rolls-Royce Purple Spirit буде фоновим, а супроводжувати його буде металевий відтінок рожевого золота. Обидва кольори асоціюються з королівською розкішшю та довголіттям.
Для написання назви бренду тепер буде використовуватись шрифтом Rivera Nights, замість Gil Sans Alt. Літери нового шрифту мають більш скошені краї. При цьому фірмова монограма з подвійною літерою R залишається незмінною.
Новий образ бренду Rolls-Royce першим приміряє новий седан Ghost, прем’єра якого відбудеться 1 вересня.
Також цікаво: Bentley Bentayga Speed 2021 представлений офіційно