Влада Тернополя вибрала єдиний стиль оформлення громадського транспорту: в голосуванні за єдине брендування пасажирської техніки вони проголосували за найцікавіший конкурсний лот під №3.
Голосування Тернопільська міська територіальна громада проводила на своєму порталі "е-Тернопіль". Найбільше голосів щодо бренду для громадського транспорту міста набрав варіант №3.
Як йдеться у повідомленні Тернопільської мерії, під цим номером перебував проєкт, розроблений ТОВ "НТ Дорбудпроект". Він найбільше сподобався мешканцям громади, оскільки найкраще відображав неповторну ідентичність древнього міста.
Читайте також Тернопіль оновить парк тролейбусів: що замовлено, скільки заплачено
За результатами опитування та розгляду комісією, виконавчий комітет міської ради прийняв рішення затвердити протокол засідання комісії, згідно з яким переможцем є ТОВ "НТ Дорбудпроект". Переможця голосування буде відзначено нагородою.
Запропоновані проєкти на фото розміщено в порядку конкурсних лотів. Фото: мерія Тернополя
Цим же рішенням зобов’язано усіх перевізників при закупівлі нового транспорту наносити на нього брендування відповідно до затвердженого зразка.
Читайте також З Норвегії у Тернопіль прибули автомобілі та медичні вантажі на 700 тисяч євро
Щодо вже закупленого транспорту також поставлено вимогу: до початку нового 2026 року перевізники зобов’язані поетапно переформатувати зовнішнє оформлення наявного транспорту відповідно до вимог. Крайній термін – 31 грудня 2025 року.
Ось так невдовзі виглядатиме ліврея громадського транспорту Тернополя. Ілюстрація: НТ Дорбудпроект
Брендування громадського транспорту обласного центру є частиною ширшої стратегії з оновлення візуального образу транспорту в місті та покращення впізнаваності громадського транспорту для тернополян і гостей.