У Головному сервісному центрі МВС говорять про інтеграцію європейського досвіду в процес обов’язкового технічного контролю в Україні.
Попри те, що через технічні несправності відбувається мізерно мала кількість аварій (менше 1%) у головному сервісному центрі МВС наголошують, що проведення техогляду є вимогою ЄС.
Читайте також: Кабмін готує нововведення стосовно обов’язкового техогляду
Начальник відділу організації технічного контролю транспортних засобів Головного сервісного центру МВС Андрій Лабань розповів про актуальні виклики сьогодення щодо безпеки дорожнього руху та адаптацію українського законодавства до норм ЄС.
Андрій Лабань запевняє, що "якісний контроль проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів – це не лише вимога закону, а й необхідний елемент безпеки дорожнього руху". Він наголошує на адаптації українського законодавства у сфері технічного контролю до стандартів Європейського Союзу. Це одне з зобов’язань України в межах Угоди про асоціацію з ЄС.
На шляху до імплементацій положень Директиви Європейського Союзу 014/45/ЄС, 4 березня 2025 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 286, якою внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 і від 31 травня 2012 р. № 512, зокрема, щодо:
Також Андрій Лабань додав, що впровадження відеофіксації при проведенні ОТК є важливим елементом забезпечення державного контролю за суб’єктами, які ведуть цю діяльність. Зокрема, завдяки проведенню моніторингу інформації про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, що також наближає Україну до європейських стандартів.