Літо і зима – періоди, коли система охолодження двигуна зазнають найбільших навантажень. Тоді й "вилазять" великі й малі проблеми, приховані до того десь у нетрях автомобіля. Радіатор двигуна – вузол, за яким у нас не заведено доглядати, його просто вимушено замінюють новим. Але може бути й по-іншому.
Радіатор охолодження – штука доволі тендітна, тож майже завжди виходить з ладу раніше, ніж “йде на списання” сам автомобіль. Сучасні радіатори зроблені з алюмінію та пластику, зібраних за допомогою клею, тож не підлягають ремонту.
Засмічений зовні або зсередини радіатор – одна з найчастіших причин перегріву двигуна
Купувати новий радіатор доволі дорого, тому варто макимально продовжити ресурс рідного. А для цього слід знати, які бувають в радіаторів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Картонка на радіаторі: анахронізм чи корисна річ
Подібні відкладення від старого антифризу (ТОСОЛу) в каналах радіатора практично неможливо видалити препаратами промивками
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як робити промивання системи охолодження
Вентилятори ми перевіряємо рідко, тому вони найчастіше підводять зненацька
Якщо немає коштів на превентивну заміну компонентів системи охолодження для збереження надійності автомобіля, життя наявних деталей можна продовжити завдяки догляду. Використовуйте якісні витратні матеріали, очищайте поверхню радіатора та час від часу промивайте систему м’якими промивками. Попутно контролюйте стан гумових та пластикових патрубків, маючи на увазі, що серед сучасних гумотехнічних виробів дуже багато недовговічних підробок.
ТАКОЖ ЦІКАВО: Навіщо потрібно перевіряти систему охолодження