Виробник Dongfeng презентує 10 листопада нову версію електроседана eπ 007+ — з преміальними технологіями за цілком доступну ціну.
Китайська марка Dongfeng eπ продовжує наступ у сегменті недорогих електрокарів. Уже 10 листопада бренд офіційно представить eπ 007+ — оновлену версію моделі, яка отримала ширший кузов, сучасну електроніку та LiDAR у базі, пишуть в CNEVPost.
Також цікаво Китай лідирує в електромобільності
Автомобіль має розміри 4880×1915×1476 мм, колісну базу 2915 мм і прискорюється 0–100 км/год менш ніж за 4 секунди. Тобто, це не просто «бюджетник» — а вже конкурент Tesla Model 3 у динаміці.
Однією з головних фішок новинки стане лазерний радар (LiDAR), який зазвичай встановлюють лише на дорогих електрокарах. У eπ 007+ ця система — в стандартному оснащенні, що покращує роботу автопілота й систем безпеки.
Також усі комплектації отримають чип Qualcomm Snapdragon 8295P, який відповідає за швидку роботу мультимедійної системи та цифрової панелі приладів.
Електроседан оснащено активним спойлером, який автоматично змінює кут нахилу залежно від швидкості. Це додає не лише ефектності, а й знижує опір повітрю на трасі.
Дизайн моделі нагадує концепцію преміальних спортивних седанів — мінімум ліній, широкі плечі, витягнута лінія даху.
Також цікаво нестача китайських чіпів може зупинити автопром Європи
Модель eπ 007+ позиціонується трохи вище за звичайну eπ 007, ціна якої починається від 115 900 юанів ($16 330). Тож очікується, що «плюс-версія» коштуватиме близько 120–130 тисяч юанів ($17–18 тисяч) — усе ще набагато дешевше за європейські аналоги.
Бренд eπ є частиною концерну Dongfeng Motor і спеціалізується на електромобілях та гібридах. У лінійці компанії вже представлені:
Завдяки агресивній ціновій політиці Dongfeng намагається повернути частку китайського ринку, де нині домінують BYD і Geely.
Вихід eπ 007+ — це ще один сигнал, що технологічні опції стають доступними для масового покупця. LiDAR, потужна електроніка й розгін «до сотні» за 4 секунди — усе це ще кілька років тому було привілеєм авто втричі дорожчих.
І хоча модель поки орієнтована на китайський ринок, експерти прогнозують, що європейська експансія Dongfeng — лише питання часу.