В процесі рестайлінгу також збільшено запас ходу та покращено динаміку.
Volkswagen запускає попередній продаж вдосконалених моделей ID.4 та ID.5. Дві електричні моделі тепер пропонуватимуться з новим поколінням інформаційно-розважальної системи та програмного забезпечення.
Крім того, усі версії Pro та GTX матимуть нову систему приводу від ID.7, у якого значно більше потужності та знижене енергоспоживання. Запас ходу ID.4 збільшено до 550 кілометрів (WLTP), а у купе SUV ID.5 – до 556 кілометрів на одному заряді акумулятора. Більше тго, ціни в Європі на ці моделі не збільшаться.
Також цікаво які нові електромобілі можна купити до 30 тисяч доларів
Volkswagen значно покращив ергономіку салону ID.4 та ID.5. Основна увага була приділена інтуїтивно зрозумілому керуванню. На цьому фоні обидві лінійки продуктів отримали абсолютно нове програмне забезпечення останнього покоління, яке є набагато швидшим і пропонує більше функцій.
Обидві моделі оснащені новою стандартною інформаційно-розважальною системою з діагоналлю екрана, збільшеною до 32,8 сантиметра (12,9 дюйма). Інформаційно-розважальна система має абсолютно нову структуру меню, покращені Digital Cockpit (цифрові прилади в стандартній комплектації) та додатковий проекційний дисплей доповненої реальності.
Сенсорні повзунки для кондиціонування повітря та регулювання гучності тепер підсвічуються, а оновили багатофункціональне кермо з новою логікою керування. Селектор режимів водіння тепер як перемикач на рульовій колонці. Це збільшило простір для дисплея інформаційно-розважальної системи.
Взимку навантаження на акумулятор в автомобілі зростає. Тож варто завчасно його перевірити, а за необхідності – замінити на новий. АКБ Bosch розраховані на важкі умови експлуатації та не підведуть навіть у сильний мороз.
Рекламна інформація
Управління ID.4 і ID.5 стало простіше завдяки новому голосовому помічнику IDA, який точніше, ніж раніше, реагує на природні голосові команди та пропонує нові функції. Volkswagen також пропонує нову звукову систему преміум-класу від Harman Kardon з потужністю 480 Вт і 10 динаміками (включаючи центральний динамік і сабвуфер) як опцію для обох моделей.
Найважливішою новою технологічною особливістю всіх моделей ID.4 і ID.5 з акумулятором ємністю 77 кВт/год є високоефективний привід. Завдяки йому на задній осі та акумулятору нового покоління вдалося зменшити споживання енергії, одночасно підвищивши потужність.
Електродвигун потужністю 210 кВт (286 к.с.) тепер використовується в задньопривідних моделях ID.4 Pro і ID.5 Pro – це на 60 кВт більше, ніж у попередників. Подача потужності стає більш динамічною в будь-якій ситуації, оскільки крутний момент приводного двигуна потужністю 210 кВт підскочив з 310 до 545 Нм. Додаткові 235 Нм відповідають приблизно на 75% більшому крутному моменту. Завдяки новому задньому електроприводу та додатковому приводу на передній осі повнопривідний ID.4 Pro 4MOTION розвиває системну потужність 210 кВт (286 к.с.) – збільшення на 15 кВт (21 к.с.).
Флагманські моделі ID.4 GTX і ID.5 GTX у майбутньому забезпечуватимуть системну потужність 250 кВт (340 к.с.), що еквівалентно збільшенню на 30 кВт (41 к.с.). Пов'язане з цим поліпшення динамічних характеристик чітко помітно. Хорошим показником цього є спринт від 0 до 100 км/год за 5,4 секунди.
Як і раніше, максимальна швидкість ID.4 GTX і ID.5 GTX обмежена електронікою на рівні 180 км/год. Щоб відповідати моделям GTX, максимальну швидкість моделей Pro тепер також збільшено до 180 км/год (раніше 160 км/год). Привід базової моделі ID.4 залишається незмінним: ID.4 Pure має максимальну швидкість 160 км/год із двигуном потужністю 125 кВт (170 к.с.).
Усі моделі ID.4 і ID.5 з новою батареєю ємністю 77 кВт/год тепер мають довший радіус дії. Два приклади: новий ID.4 Pro може подолати відстань 550 кілометрів (комбінований WLTP) – на 17 кілометрів більше, ніж попередник. Новий ID.5 Pro має радіус дії до 556 кілометрів – збільшення на 11 кілометрів.
Моделі ID.4 і ID.5 із заднім приводом заряджаються на 135 кВт. Повнопривідні моделі тепер також пропонують зарядну потужність постійного струму, яку було збільшено зі 135 до 175 кВт. З максимальною зарядною ємністю ці версії можуть отримати достатньо енергії для наступних 178 кілометрів приблизно лише за 10 хвилин. Базова версія ID.4 Pure з акумулятором ємністю 52 кВт/год тепер пропонується з потужністю зарядки до 115 кВт замість 110 кВт.
До речі новий VW Golf буде лише електричним
Нове керування заряджанням і температурою всіх моделей ID.4 і ID.5 забезпечує попередню підготовку акумулятора під час руху до наступної зупинки заряджання постійним струмом. Завдяки цьому попередньому кондиціонуванню ID.4 і ID.5 постачаються новою енергією якомога швидше, особливо під час довгих подорожей з однією або кількома зупинками для зарядки.
Щоб доповнити нову систему приводу, ходова частина також була змінена. Крім того, Volkswagen покращив керування додатковим адаптивним керуванням шасі (DCC) і розробив Vehicle Dynamics Manager для ще більшої зміни режимів між комфортом і динамікою.