Компанія Volkswagen оголосила про співпрацю з Illumination в рамках дебюту 4 частини фільму «Нікчемний я» (Despicable Me). Як повідомляє Volkswagen, одні з ключових персонажів фільму – жовті посіпаки, стануть символами маркетингових кампаній бренду в різних регіонах.
Як повідомляє Volkswagen, в Німеччині персонажі фільму стануть частиною стратегії з просування спеціальної лінійки моделей GOAL, створеної у співпраці з Німецьким футбольним союзом напередодні Євро-2024.
Читайте також: Volkswagen Group інвестує 60 мільярдів євро в нові ДВЗ
Спеціальний пакет GOAL наразі доступний для ID.3, ID.4, ID.5, Polo, Taigo, T-Cross, T-Roc, T-Roc Cabriolet, Golf, Golf Variant, Touran і Tiguan. Завдяки йому покупці можуть заощадити до 3700 євро порівняно з рекомендованою ціною для моделі з еквівалентним обладнанням.
Також повідомляється, що в Північній Америці, Мексиці та Латинській Америці посіпаки стануть одним з символів для просування кросовера Volkswagen Atlas, який також має назву Teramont на деяких світових ринках.
Також цікаво: Volkswagen готує оновлення для Jetta та нову генерацію Tiguan
«Міньйони симпатичні та доступні, це саме той імідж, який хоче створити бренд Volkswagen. Їх особливий гумор добре вписується в наш маркетинговий підхід до блиску в очах. Творча сила Universal Pictures, Illumination і Volkswagen має потенціал для того, щоб зробити фурор на чемпіонаті Європи з гумористичною, інноваційною та помітною кампанією», — сказала Сюзанна Франц, директор з маркетингу Volkswagen.
Фото: Freepik