Volkswagen збирається стати менш німецьким та змінити логотип

17 квітня 2018

Концерн, що зараз має чи не найбільшу кількість моделей на глобальному ринку, обіцяє перейти від сумних "дизельгейтів" до чистих та безпечних електрокарів. А для цього потрібно оновити імідж.

Керівництво Volkswagen планує кардинально змінити імідж бренду. Почати збираються з логотипу. Він повинен стати “менш німецьким”.

Йохен Зенгпіль – старший менеджер з маркетингу, повідомив виданню Bloomberg, що зараз бренд має не дуже добру славу, частково через те, що Volkswagen намагався бути “занадто німецьким”. Зенгпіль відмітив і той факт, що скандал “дизельгейт” також не пішов на користь бренду.

Та німці вже мають рішення. Маркетологи працюють над тим, аби покупці знову були задоволеними своїми Гольфами та Пассатами. Одним з кроків на цьому шляху стане активна реклама та промо у соціальних мережах. У першу чергу медіа-кампанії бренду будуть спрямовані на популяризацію електричної лінійки VW.

Читайте також: Параноя для мільйонерів: Bugatti слідкує за вами