Генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко вважає, що проблема "євроблях" має легке вирішення.
За словами експерта, проблема може бути вирішена встановленням єдиного податку, який залежить від об’єму двигуна для всіх хто імпортує авто.
Читайте також: скільки зараз коштує розмитнення автомобіля
"Не підтримую бляхи, як явище і проблему, але вирішувати її слід шляхетно, а не дезінформуючи бляхерів і виводячи їх зі своїх схованок прямо на мисливців, як це роблять деякі ЗМІ", – говорить Назаренко.
"Позицію президента Зеленського про необхідність єдиного підходу і вирішення питання розмитнення імпортних авто без ухилення від оподаткування та заниження митної вартості я підтримую.
Як варіант, скасувати всі податки на автоімпортерів та встановити єдиний податок на авто при імпорті в залежності від об’єму двигуна.
Наприклад, 1 євро з 1 куб см. Хочеш їздити на Smart – сплати 900 євро (що не так багато). А хочеш "понти колотити" на 6-літровому Cadillac Escalade, маєш гроші на пальне для нього, тоді сплати 6 000 євро за його розмитнення", – вважає Олег Назаренко.
Читайте також: До чого призведе повернення техогляду в Україні: думка експертів
Адвокат Вадим Володарский має з цього приводу дещо іншу точку зору.
"З одним не погоджуся: розмитнення не потрібно прив'язувати до робочого об'єму. Навіть в "доступних" сумах. Тим більше, що з ціною для вживаних автомобілів він мало співвідноситься. А головне - не потрібно примушувати споживачів до того чи іншого вибору. Якщо людині потрібен з тих чи інших причин великий позашляховик - його малолітражка в будь-якому випадку не влаштує.
Розмитнення якщо і прив'язувати, то до ціни авто. Заплати 10-20% від вартості - і вільний. І ніяких обмежень по Євро-скільки-небудь, кольором повортніков і розташуванню керма", – вважає експерт.
Читайте також: Стала відома дата старту полювання на "євробляхи"