Цифрові документи, які доступні у Дії, дають водіям чимало можливостей, які раніше не були доступні.
Онлайн-послуги – це швидко, зручно та незалежно від місця проживання. Головне – мати в руках смартфон, підключений інтернет та документи у цифровому форматі. У яких випадках та як ними скористатись, в деталях пояснили у ГСЦ МВС.
Читайте також: Онлайн-запис до сервісних центрів МВС знову зазнав змін
У додатку Дія доступна послуга обміну та відновлення посвідчення водія. Вона актуальна у таких випадках:
Аби замовити послуги обміну або відновлення посвідчення водія у Дії, в застосунку має відображатись водійське разом з фото. Далі необхідно авторизуватись; обрати послугу обміну посвідчення водія; вказати причину заміни документа; вибрати тип посвідчення – цифрове або пластик. Далі обирається спосіб отримання – у будь-якому сервісному центрі МВС, у відділенні Укрпошти Україною, або кур’єром на вказану адресу.
Ця онлайн-послуга дає змогу продати автомобіль, мотоцикл або мопед (за умови що це перший продаж в поточному році), не виходячи з дому. Продавець авторизується в Дії, генерує QR-код, який надсилає покупцю, який своєю чергою обирає нові номерні знаки або залишає наявні, тип свідоцтва: на пластиковому бланку чи тільки електронне.
Важливо, що у застосунку формується договір купівлі-продажу, який сторони підписують за допомогою Дія.Підпис, і який потрібно підписати впродовж 24 годин з моменту формування. Якщо не підписали – заявка анульовується автоматично.
У застосунку Дія автовласники можуть замовити нове свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу без відвідування сервісного центру МВС. Послуга актуальна, якщо необхідно:
Після подання заявки вона проходить перевірку адміністраторами сервісного центру МВС. На опрацювання заявки передбачено до 5-ти календарних днів. За відсутності обмежень власник авто оплачує послугу – а вже протягом 10 днів нове свідоцтво та номерний знак із серією DI доставляються поштою за вказаною адресою чи на відділення Укрпошти.
Читайте також: ТОП-3 онлайн-сервіси для водіїв
Якщо передали свою автівку в користування іншій особі, в нагоді стане послуга – призначення належного користувача. Вона убереже від штрафів зафіксованих в автоматичному режимі, які нараховуються не на водія, а на власника авто. Це означає, що в реєстрі буде чітко вказано кому надходитимуть штрафи за порушення ПДР.
Для призначення належного користувача необхідно виконати такі дії:
Після цього у належного користувача з’явиться свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Термін шерингу авто визначає самостійно користувач або власник авто. Також його можна завчасно скасувати.