Моторне бюро оприлюднило свіжий рейтинг страхових компаній за різними показниками діяльності.
За результатами 3 кварталу 2019 року страхові компанії України уклали 2,06 млн. договорів "автоцивілки" на загальну суму 1,27 млрд. грн. Водночас врегульовано понад 33,5 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими виплачено страхових відшкодувань на загальну суму майже 618,7 млн. грн.
Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, склав 77 днів, що на 2 дні менше, ніж у другому кварталі 2019 р. Якщо ж порівнювати з третім кварталом 2018 року, то строк врегулювання скоротився на 8 днів.
Читайте також: українці активно купують електронні поліси страхування
Ті страхові компанії, які виплачували за системою прямого врегулювання, вкладалися у 59 днів. У 90 днів, які відведені законом, виплачували майже у 70,7% випадках (в 2-му кв. 2019 показник становив 68%, а 3-му кв. минулого 2018 р – лише 64,9%).
• СК "АСКО-Донбас Північний" - 44 дні
• СК "ГЛОБАЛ ГАРАНТ" - 45 днів
• СТ "Гарантія" - 47 днів.
У 25 страховиків середній строк врегулювання менший, ніж 90 днів.
Страховики-лідери за швидкістю врегулювання страхових подій, 3 кв. 2019 р:
№ |
Страхова компанія |
Середній строк врегулювання вимог (за шкоду майну), врегульованих у строк до 365 днів |
1 |
ПрАТ "СК "АСКО-Донбас Північний" |
44 |
2 |
ПрАТ "СК "ГЛОБАЛ ГАРАНТ" |
45 |
3 |
ПрАТ "СТ "Гарантія" |
47 |
4 |
АТ "СГ "ТАС" (приватне) |
49 |
5 |
ПРАТ СК "ВУСО" |
54 |
6 |
ПАТ "СК "Універсальна" |
55 |
7 |
АТ "СК "АРКС" |
57 |
8 |
ПрАТ "УСК "Княжа Вієнна Іншуранс Груп" |
58 |
9 |
ПрАТ "СК "Оранта-Січ" |
58 |
10 |
ПрАТ "СК "УНІКА" |
61 |
Читайте також: в Україні подешевшали поліси "Зелена Карта"
МТСБУ протягом третього кварталу 2019 р. отримало 400 скарг від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній, що на 49 менше, ніж у попередньому 2-му кв. 2019 р. Рівень скарг продовжує тенденцію до зменшення: за підсумками 2-го кв. 2019 р. він становив 1,37% від загальної кількості врегульованих вимог, тоді як в третьому кварталі цього року – 1,21%.
Найбільшу кількість скарг отримано на УАСК «АСКА» (72 скарги), СК «ОМЕГА» (49), СК «Ю.Ес.Ай.» (41). За рівнем скарг до загальної кількості врегульованих вимог в 3-му кварталі 2019 року найгірші показники мають СК «ОМЕГА» (9,7%), УАСК «АСКА» (6%), СК «Український страховий стандарт» (5,2%).
Нагадаємо, що оформити “автоцивілку” зі знижкою онлайн можна тут.