Звичайно, задня частина схожа на одноплатформенний Peugeot 2008, однак спереду - цілком оригінальний дизайн.
Відродження Lancia почнеться з Ypsilon. Нове покоління малолітражки заплановано на 2024 рік, і воно прокладе шлях до нової мови дизайну, передових технологій і довгоочікуваного перезапуску бренду, який тепер націлений на преміальний сегмент. День дизайну Lancia надав численні підказки щодо стилю майбутніх моделей бренду, і ми маємо ексклюзивний рендер, який показує, як може виглядати Ypsilon.
Також цікаво Lancia хоче стати італійським Mercedes-Benz
Припущення полягають у тому, що Ypsilon залишить сегмент суперміні та перетвориться на маленький кросовер. Швидше за все, побудована на платформі CMP/e-CMP (тобто Peugeot 2008 і Jeep Avenger), модель значно збільшиться в довжину до 4,1 – 4,2 метра. На оновленому Ypsilon дебютує новий логотип Lancia, а також Y-подібний світловий підпис спереду.
За попередньою інформацією, інтер’єр буде натхненний класичними моделями Lancia і матиме принаймні 50 відсотків екологічно чистих матеріалів. Зокрема, приладова панель нагадуватиме круглі елементи дизайну Beta Trevi з сучасними екранами та фізичними елементами керування інформаційно-розважальною системою та режимами водіння.
Аналогічний підхід для повної зміни технології також очікується під капотом. Вважається, що будуть доступні як двигуни внутрішнього згоряння, так і електричні версії, однак невідомо, які варіанти акумуляторів і двигуни внутрішнього згоряння отримає перший кросовер Lancia. Проте вже зрозуміло, що Stellantis хоче позиціонувати бренд у тій самій лізі, що й Alfa Romeo та DS, що означає високоякісні матеріали, преміальні функції та ціну, вищу за відповідні сестринські моделі Peugeot та Jeep.
Lancia має амбітний план випускати нову модель кожні два роки, починаючи з 2024 року. Бренд планує випускати лише електромобілі, починаючи з 2028 року, що означає, що Ypsilon може бути одним з останніх автомобілів, доступних з ДВЗ.