У більшості випадків заправка автомобіля "до повного" баку не викликає ніяких проблем. Але іноді трапляються казуси. Наприклад, в бак заливається більше, ніж заявлено заводом-виробником. Як бути у такій ситуації?
На практиці іноді трапляються випадки, коли у бак може влізти більше пального, ніж вказано заводом-виробником автомобіля. Ця ситуація не тільки неприємна психологічно (може здатись, що АЗС займається шахрайством), але й нашкодити автомобілю технічно. Чому так відбувається, та що з цим робити?
Читайте також: Проєкт "Добропаливо" від WOG та Visa зібрав пального для волонтерів на 14,1 мільйонів гривень
Усі сучасні заправні колонки мають відсічний клапан – пристрій, який припиняє подачу пального, як тільки рідина торкнеться кінчика заправного пістолета. Зазвичай бак вважається повним, коли пістолет «відстрілив» один раз. Проте деякі водії (а іноді й працівники АЗС) намагаються після першого відстрілу частково витягти пістолет і залити пального аж під горловину.
Такі дії призводять до того, що в бак вміщається на кілька літрів більше пального, ніж регламентовано заводом-виробником. Сперечатись із заправкою у такому випадку не варто, адже виробник не враховує об’єм пального у горловині, вказуючи об’єм бака.
Плануєте на свята в гори? Обов'язково перевірте, чи взяли скребки, щітки, засоби для розморожування замків і дверей. А ще – чи залили в бак Арктичний дизель Mustang від WOG. Він витримує морози до -40, тож можна спокійно вирушати в засніжені Карпати.
Рекламна інформація
Технічні спеціалісти не рекомендують таким чином заправляти автомобіль. Річ у тому, що майже усі автомобілі мають систему, яка відповідає за збирання парів пального з бака, їх накопичення та знешкодження. Систему відносять до екологічних, а також вона відповідає за те, аби пари не деформували бак.
Якщо пального у баку надто багато, воно може потрапити у трубки системи вентиляції бака і до самого вугільного фільтра. У кращому випадку це просто викличе помилку і на панелі приладів загориться Chek Engine. Але може призвести до інших неприємностей – наприклад, падіння потужності двигуна або деформації бака, який роздується від парів.
На холоді усі речовини зменшуються в об’ємі, і пальне – не виключення. Якщо довелось заправитись при сильному морозі, а на наступний день сталось потепління – пальному не буде куди дітись. Звісно, справна система вентиляції бака повинна з цим впоратись, але якщо пального залито під кришку – їй буде складніше.
Заправлений під зав’язку бак має більші ризики витікання пального. Звісно, це підвищує ризики пожежі. Особливо актуальним цей фактор стає у теплу пору року, коли коливання температури між відносно прохолодними ночами та жаркими днями досить високе. Та й у спеку ризики займання вищі.
Читайте також: Академія кави WOG допомагає ветеранам відкрити свій бізнес
Деякі водії вважають за потрібне мати повний бак взимку, коли дороги часто бувають слизькими. Дійсно, у деяких автомобілів маса бака позитивно впливає на розподілення ваги по осях – у результаті повністю заправлений автомобіль може бути стабільнішим на дорозі. Але є й інша сторона медалі. Загальна вага автомобіля збільшується, а це впливає на динаміку, маневреність та гальмівний шлях.
За нинішньої напруженої ситуації, звісно, краще завжди мати повний бак пального. Адже невідомо, як будуть розгортатись військові події. Однак “повний” не означає “перелитий” – не варто заливати пальне під саму горловину. Щоб збільшити запас ходу, краще на додачу до повного бака мати каністру з пальним.