Головна причина тому - дефіцит натурального каучуку, який є ключовим компонентом у виробництві автомобільної гуми.
Читайте також: Чи варто накачувати шини азотом
Про те, що така тенденція складається на ринку, ЗМІ писали ще кілька місяців тому. Дерева-каучуконоси стала масово вражати смертельна хвороба, через що виникли перебої у виробництві. Такий стан справ вже призвів до підвищення виробничих витрат: в середньому витрати на випуск натурального каучуку в першій половині 2021 року зросли на 57% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Синтетичний каучук також подорожчав у виробництві, причому ще відчутніше - на 66%! В даному випадку причиною стало подорожчання нафти.
Крім того, не на користь виробників шин зіграло подорожчання електроенергії за рік на 154% і збільшення фрахтових витрат на 200% при контейнерних перевезеннях.
Таким чином, значне зростання цін у всьому виробничому ланцюжку шин і ланцюжку поставок вже стався. І щоб уникнути кризи, виробники пішли на крайній захід - знизили маржу. Однак експерти прогнозують, що в другій половині року шини вже будуть коштувати набагато дорожче.