Німецький автоконцерн представив модель BMW M3 CS, наступника купе M4 CS. Седан отримав трилітрову "шістку", форсовану до 460 кінських сил і 600 Н • м.

Новинка від BMW на 10 к.с. і 50 Н • м потужніша, ніж модель M3 з пакетом Competition Package, а різниця в потужності зі стандартною "ем-третьою" досягає 29 к.с. Семиступінчастий "робот" M DCT тут є стандартним оснащенням. З нуля до сотні кілометрів за годину версія M3 CS розганяється за 3,9 секунди – це на 0,1 секунди швидше M3 Competition і на 0,2 секунди - ніж простий M3 з "роботом".


У новій версії седана з вуглепластика зроблені капот (замість алюмінію), а також дах, збільшені спліттер, спойлер з закрилками Герні і дифузор. Паспортну споряджену масу (з водієм) вказано ту ж, що і для звичайної варіації М3 – 1660 кг.

Читайте також: Українці витратили на нові автомобілі у 2017 році вражаючу суму


Стандартним в седані CS є пакет M Driver's Package, з яким максималка обмежена електронікою на рівні 280 км/год замість 250 на звичайній "емці".

Покращені динаміка і керованість частково залежать від непідресореної маси. В даному випадку в моделі застосовані спеціально створені колісні диски (десятиспицеві, ковані, кольору Orbit Grey Matt), розроблені за зразком коліс гоночних купе M4. Важать вони всього дев'ять кілограмів (передні) і близько 10 кг (задні). У вигляді опції можна замовити вуглецевокерамічні гальмівні диски. У комплекті з ними йдуть шести- і чотирьохпоршневі супорти (спереду/ззаду) замість чотирьох- і двохпоршневих "в базі".


У новій версії седана BMW M3 CS напівсліки Michelin Pilot Sport Cup 2 (265/35 R19 спереду і 285/30 R20 ззаду) - базові. Опцією є Michelin Pilot Super Sport, які, може, не так швидкі на кільці, як Cup 2, але краще підходять для повсякденної експлуатації, особливо на мокрій дорозі.

Підвіски у седана CS схожі на ті, що стоять на версії M3 Competition: ковані алюмінієві деталі, оригінальні, більш "щільні" настройки, але у варіанті CS ще додатково підкоригована геометрія. Та й у системи налаштувань шасі Adaptive M тут – свої параметри, як і у електронної стабілізації DSC і активного заднього диференціалу Active M Differential. У режимі M Dynamic Mode система DSC допускає більше прослизання коліс, дозволяючи проходити повороти в керованому заносі.

Читайте також: Опубліковано рейтинг авто, які найкраще продаються


У салоні нової версії седана BMW M3 CS використана обробка шкірою і алькантарою чорного і сріблястого кольорів.


У базове оснащення цієї версії входять клімат-контроль, комплекс об'ємного звучання Harman/Kardon і мультимедійна система Professional з навігацією. Серію виділяють накладки на пороги, графіка на передній панелі і оригінальний малюнок на кріслах.

За словами авторів моделі, вона хоча і більш спортивна, ніж інші її сестри "ем-треті", але без будь-якої шкоди для комфорту і практичності. Замовлення на седан BMW M3 CS німці почнуть приймати тільки в січні 2018 року, а у виробництво ця модифікація потрапить в березні. Всього компанія має намір випустити близько 1200 екземплярів такої "емки". Інформація про ціни та доступність на різних ринках піде пізніше.


Витрати палива в комбінованому циклі у M3 CS такі самі, що й у простої "ем-третьої": 8,3 л/100 км.