ФОТО: carscoops.com|
Дизельні двигуни Євро 3, 4, 5 та 6 усе ще надто шкідливі
Після фольксвагенівського дизельгейту більшість виробників вжили заходів, щоб забезпечити “чисте майбутнє” своїм дизельним автомобілям. Однак останнє дослідження показує, що навіть найсучасніші двигуни на важкому паливі викидають у атмосферу значно більше оксидів азоту, ніж дозволено нормами.
Незалежна ініціатива під назвою The Real Urban Emissions (TRUE) провела дослідження на більш, ніж 370 000 автомоіблів у Великобританії, Франції та інших країнах Європи. Під час випробувань TRUE, дизельні двигуни стандарту Євро 3, 4 та 5 показали вкрай погані результати з викиду шкідливих речовин, що й не дивно. А от той факт, що майже всі нові дизельні автомобілі, класифіковані за стандартами Євро 6, отримали такий самий рейтинг, означає, що й вони викидають більше 180 мг/км оксиду азоту. Єдиними автомобілями, що отримали трохи кращі оцінки, виявились машини марки BMW.
Читайте також: Деякі нові автомобілі можуть покинути український ринок
Дослідження TRUE демонструє спадщину дизельгейту – десятки мільйонів дизельних двигунів щодня виробляють токсичний смог, яким ми дихаємо.
Проте, Європейська асоціація автовиробників (ACEA) наголошує, що вже з наступного року починають діяти стандарти Євро 6d, а деякі автомобілі обладнані відповідними двигунами вже зараз, тож ситуація має позитивну тенденцію розвитку.
Також цікаво: Пільгове оподаткування імпортних вживаних авто хочуть продовжити ще на 2 роки