Aito M5 — перша модель бренду Aito, про створення якого Huawei та американський виробник електромобілів та компонентів Seres оголосили на початку грудня цього року.
Читайте також: Huawei та Porsche готуються випустити позашляховик
Як повідомили у Huawei, кросовер оснащений операційною системою HarmonyOS та системою електроприводу Huawei DriveOne “3-в-1”, створеною спільно з Seres. Співпраця з останньою, певною мірою, пояснюється китайським корінням: Seres дочірня компанія китайської Sokon Industry Group.
Силова установка кросовера – інтелектуальна система з переднім асинхронним двигуном змінного струму та заднім синхронним з постійними магнітами. Сукупна віддача агрегатів у топовій версії досягає 489 к.с. Ємність акумуляторного блоку – 200 кВт·год (у топовій комплектації). Запас ходу кросовера у повнопривідній версії – 1102 км за циклом WLTC або 1242 км за CLTC.
В якості так званого “збільшувача дальності ходу” використовується 125-сильний бензиновий чотирициліндровий мотор робочим об’ємом 1,5 літра. Об’єм бензобака становить 56 літрів. Заявлена комбінована витрата палива – 0,8 л на 100 км шляху. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 4,4 секунди.
У салоні Aito M5 встановлені 15,9-дюймовий сенсорний екран з роздільною здатністю 2К та якісна акустика Huawei Sound потужністю 1200 Вт. В якості ключа може використовуватися одна з моделей розумного годинника Huawei. У Китаї цінник Aito M5 стартує від $39 060 з урахуванням субсидій.