Технології розроблені, повідомляє регулятор, і дозріли для практичного освоєння. Дана ініціатива поставить Китай в один ряд з США, Великобританією і деякими країнами Європи, де подібні дозволи давно видаються.
Читайте також: У Раді готують законопроект, який заборонить слухати музику в громадському транспорті
Проект постанови відкритий для обговорення. Якщо серйозних заперечень не буде, незабаром на автомагістралях Піднебесної з'являться машини, в яких водій основну частину часу буде залишатися стороннім спостерігачем, і лише в особливих випадках буде брати керування на себе. Поїздки автономних машин без людини-спостерігача будуть заборонені, як це робиться в інших країнах.
До цього року в Китаї були дозволені випробування автомобілів з автопілотом тільки в спеціальних зонах і в окремих районах деяких міст. У Німеччині, наприклад, рух самоврядних автомобілів по автомагістралях дозволяється з 2011 року. Даються подібні дозволи також у Великобританії і в деяких штатах США, наприклад, в Каліфорнії і Флориді.
Як кажуть розробники автопілотів, рух по хайвею одночасно простіше і складніше. Простіше тому, що на трасі перешкод набагато менше, ніж на міських вулицях. Але оскільки швидкості руху істотно вище, системи автомобіля схильні вносити істотну погрішність в оцінку дорожньої ситуації, що становить загрозу для життя і здоров'я пасажирів та інших учасників руху.
Тим не менше, влада Китаю сповнені оптимізму і розраховують, що до 2030 року на дорогах країни буде не менше 24% машин з системами допомоги 4-го рівня, який передбачає майже повне автономне водіння.