Renault, Nissan та Mitsubishi розділили відповідальність між брендами

Кожен підрозділ альянсу відповідатиме за певну частину загального плану.
Renault, Nissan та Mitsubishi розділили відповідальність між брендами - 4 лютого 2022 - Auto24
logo4 лютого 2022, 12:59
logo0
logo0 хв

Учасники одного з найбільших автомобільних альянсів у світі представили стратегію розвитку до 2030 року.

Відповідно до концепції "Лідер – Послідовник", прийнятої у травні 2020 року, для кожної перспективної технології в Альянсі визначається одна провідна команда, яка розробляє її за підтримки інших. Це дозволяє кожному учаснику мати доступ до всіх ключових технологій.

Також цікаво: альянс випустить 35 електромобілів до 2030 року

Стратегія розвитку до 2030 року орієнтована на повністю електричний, інтелектуальний та підключений транспорт.

Ключові особливості програми:

• Головна мета – до 2026 року довести частку використання спільних платформ до 80%.
• Mitsubishi Motors зміцнить свої позиції в Європі завдяки двом моделям на базі бестселерів Renault.
• Альянс інвестує 23 млрд євро у розвиток електричного транспорту протягом наступних п'яти років.
• Виведення на ринок 35 нових повністю електрифікованих автомобілів до 2030 року. Альянс зможе запропонувати найширший модельний ряд електромобілів, збудований на п'яти загальних платформах.
• Nissan представляє новий електромобіль на платформі CMF-BEV, який замінить Micra у Європі. Автомобіль випускатиметься на виробничому центрі Renault ElectriCity на півночі Франції.
• Альянс зміцнює загальну стратегію в галузі акумуляторів, відповідно до якої до 2030 року виробництво у всьому світі досягне еквівалента 220 ГВт-год.
• Nissan очолить розробку інноваційних твердотільних акумуляторів на користь усіх учасників Альянсу.
• Renault візьме на себе розробку уніфікованої електричної та електронної архітектури та випуск першого автомобіля з повністю програмованими параметрами до 2025 року.