Завдяки дефіциту, інфляції та величезним дилерським націнкам купівля нових автомобілів стала невигідною. Американське агентство GfK AutoMobility підтверджує це у своєму дослідженні.
Читайте також: Складено рейтинг найдоступніших електромобілів за запасом ходу
Враховуючи ці нестримні проблеми, не дивно, що деякі покупці натискають на гальма та переосмислюють необхідність купувати новий автомобіль.
Відповідно до липневої статистики GfK AutoMobility, 57% споживачів не мають наміру купувати новий автомобіль. Це найвищий рівень з 2016 року, і в звіті зазначається, що деякі з найважливіших демографічних груп відмовляються від нових автомобілів.
Серед ймовірних покупців покоління Y і покоління X, віком від 25-42 до 43-57 років, лише 37% планують придбати новий автомобіль у найближчі два роки. Це на 8% менше, ніж у липні 2020 року, і GfK AutoMobility зазначила, що «рівні подібні для тих, хто має намір придбати новий або вживаний автомобіль протягом наступних 3 місяців, 6 місяців або 1 року».
Цікаво, що споживачі як із середнім, так і з високим доходом відмовляються від нових автомобілів. Для 3-місячних тих, хто заробляє від 50 000 до 100 000 доларів США на рік, лише 44% планують придбати новий автомобіль, і це на 10% менше, ніж у 2020 році. Це відповідає 10%-му збільшенню тих, хто бажає придбати вживаний автомобіль.
Домогосподарства, які заробляють 150 000 доларів США або більше, також виявляють менший інтерес до нових автомобілів, оскільки лише 72% тих, хто має намір через 3 місяці, очікують придбання нового автомобіля. Хоча це значно вище, ніж у нижчих групах доходів, це все одно падіння на 5% із січня цього року.
Крім того, 21% тих, хто заробляє від 100 000 до 150 000 доларів США, шукають виключно вживані автомобілі. Ще 19% однаково розглядають нові та вживані автомобілі.
У звіті також відзначається, що настрій споживачів похмурий, оскільки лише 21% вважають, що зараз гарний час для покупки автомобіля. Такого рівня не було з часів Великої рецесії, і більшість споживачів вважають, що настав гарний час почекати.
Це не єдиний попереджувальний індикатор для автомобільної промисловості, оскільки замовники навіть відмовляються від повнорозмірних пікапів (FSP) – як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі. Gfk AutoMobility зазначила, що це «перший поворот у, здавалося б, нестримному зростанні FSP за останні 2 роки».
Старший віце-президент GfK AutoMobility Джулі Кенар зазначила: «Споживачі, які купують нові автомобілі, є джерелом життя автомобільної промисловості», але «замовники не можуть терпіти стільки негативних факторів одразу — ціни на бензин, інфляцію та найвищі ціни на нові автомобілі за всю історію галузі».