Три роки не пройшли для моделі даремно: за цей час інженери Rimac значно доопрацювали конструкцію гіперкара.
Читайте також: Італійці показали 2000-сильний електрокар Estrema Fulminea
Він отримав зміни, завдяки яким вдалося підвищити аеродинамічну ефективність приблизно на 34% в порівнянні з першим концептом. Охолодження гальмівної системи і трансмісії покращилося на 30% на низьких швидкостях і на 7% на високих. Розподілення маси по осях наблизилося до ідеалу і становить 48:52. Крім цього, Nevera оснастили активними аеродинамічними елементами, для яких передбачено два режими: “Низький опір” і “Висока притискна сила”. У першому випадку коефіцієнт лобового опору знижується до 0,3, а в другому притискна сила зростає більш ніж в три рази.
Рухомою силою для Rimac Nevera стала установка з чотирма електромоторами, яка сумарно видає 1914 к.с. та 2360 Нм. Цієї потужності достатньо, щоб розігнати 2150-кілограмовий гіперкар з місця до першої «сотні» за 1,97 секунди, а до 300 км/год – за 9,3 секунди. На чверть милі (402 метри) у нього йде 8,3 секунди, а максимальна швидкість складає 412 км/год.
Мотори живляться від великої батареї ємністю 120 кВт-год. За словами виробника, цього достатньо, щоб забезпечити до 550 кілометрів ходу на одній зарядці по циклу WLTP. Поповнити запас енергії від 0 до 80 відсотків можна за 22 хвилини: купе підтримує високошвидкісну зарядку потужністю 500 кВт.
В оснащення купе увійшли 390-міліметрові гальма Brembo з шестипоршневими супортами і система рекуперативного гальмування, яку Nevera використовує “на повну”: коли температура акумулятора сягає граничних значень, кінетична енергія розсіюється через фрикційні гальма. Коли вони нагріваються, система включається автоматично.
Тираж Rimac Nevera обмежений лише 150 екземплярами вартістю два мільйони євро кожний. Всі автомобілі будуть особисто підписані генеральним директором компанії Мате Рімацом, який пообіцяв, що однакових машин не буде: клієнтам запропонують три готових виконання на вибір та широкі можливості персоналізації.