![Volvo закликає не купувати автомобілі](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/201801/223141e38ccd-d64e-42f8-aa33-14c8c300dcc5.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
Ідея рекламного послання полягає в концепції спільного використання. На думку авторів, для того щоб скористатися новим Volvo CX40, зовсім необов'язково його купувати.
Читайте також: Ford створив платформу для футбольних уболівальників
Споживачеві пропонується можливість використання Volvo CX40 за контрактом. Йому не доведеться витрачати велику суму на покупку автомобіля. Замість цього передбачена щомісячна абонплата. Послуга передбачає і щорічну зміну автомобіля.
Читайте також: Розбита в США Tesla Model 3 може опинитись в Україні
У ролику підкреслюється утопічність ідеї нестримного споживання. Нова концепція дозволить змінити цю ситуацію. Ролик транслюється в Швеції і буде показаний в Європі, Азії, Китаї та Америці з локальними адаптаціями під кожен конкретний регіон.