Про це повідомив радник Міністра внутрішніх справ України Володимир Мартиненко в ефірі одного з українських телеканалів.
Читайте також: Корупційний техогляд, "ідіотен- тест", та тюрма за скручений пробіг: що пропонують новій Верховній Раді
“З точки зору державних органів так говорити не можна, тому що це заклик до невиконання закону. З іншого боку, коли ми говоримо про кроки назустріч між державою і власниками цих автомобілів, тоді один з варіантів виходу з ситуації – не створювати прецеденти”, – заявив Мартиненко.
За його словами, якщо авто не виїжджає на вулицю, на дорогу – то фізично неможливо покарати водія за керування цим автомобілем.
“Насправді, є два варіанти. Або почекати, або виїжджати і потрапляти під санкції. Причому на дорогах будуть санкції від поліції, а от щодо митних служб – там і виїжджати не потрібно, там навіть наявність цього транспортного засобу потрапляє під санкції”, – уточнив він.
Читайте також: Доступне розмитнення: як порахувати розмитнення авто в 2019 році
Для водіїв, які використовують авто на єврономерах в режимі транзиту, застосовуються такі штрафи:
- за керування машиною на єврономерах – 8500 грн;
- повторне за рік керування – 17 000 грн і заборона на керування протягом року;
- за затримку розмитнення на термін до 1 доби – 170 грн;
- від 1 до 10 діб – 340 грн;
- від 10 до 20 діб – 8500 грн;
- від 20 до 30 діб – 85 000 грн;
- від 30 діб – 170 000 грн.