База даних реєстраційного центру Польщі свідчить, що минулого року на розбирання зняли з обліку рівно 485 515 легкових автомобілів. Це на 19,8% більше, ніж у 2020 році та на 3,5% більше, ніж у 2019 році. Рекордний результат був зафіксований у 2018 році, коли на станції розбирання було доставлено понад 500 тис. легкові автомобілі.
Читайте також: У Польщі вщент розбили Ferrari 488 Pista
У 2021 році, як і в 2018-2020 роках, найчастіше розбирали автомобілі 1999 року випуску – майже 73 тисячі. од., що становить 15% усіх розібраних легкових вагонів. Рідше на станцію розбирання надходили автомобілі 2000 р. (63,1 тис. автівок) і 1998 р. (55,4 тис. машин.), а загалом на ці 3 роки припадає 40% усіх розібраних легкових автомобілів.
Звичайно, найчастіше розбирають автомобілі, які в ті роки вписалися в рейтинги продажів не тільки в Польщі, а й у Західній Європі. 2/3 автомобілів, розібраних у 2021 році, потрапили до Польщі в рамках імпорту вживаних автомобілів.
ТОП-10 брендів, які найчастіше здавали на розбирання:
- Opel - 74 143 шт.
- Volkswagen - 64 211 шт.
- Fiat - 52 526 шт.
- Renault - 48 465 шт.
- Ford - 43 780 шт.
- Audi - 21 519 шт.
- Daewoo - 21 369 шт.
- Peugeot - 21 001 шт.
- SEAT - 16 588 шт.
- Skoda - 15 545 шт.
ТОП-10 моделей, які найчастіше розбирали:
- Opel Astra - 30 915 шт.
- Volkswagen Golf - 23 976 шт.
- Fiat Seicento - 17 683 шт.
- Ford Focus - 17 203 шт.
- Opel Corsa - 17 201 шт.
- Volkswagen Passat - 16 929 шт.
- Opel Vectra - 15 669 шт.
- Volkswagen Polo - 14 644 шт.
- Fiat Punto - 13 995 шт.
- Ford Mondeo - 12 134 шт.
Переважна більшість розібраних автомобілів – це автомобілі з бензиновими двигунами (67,6%), які домінували на ринку 20 років тому. Практично всі ці машини потрапили на станції розбирання від приватних осіб. Лише 1% розібраних транспортних засобів були службовими.