В умовах дефіциту вживані авто мало втрачають у ціні, а деякі з них, навпаки, дорожчають. У США низка трирічних авто з пробігом коштує більше, ніж під час покупки в автосалоні.

Криза напівпровідників призвела до дефіциту авто та суттєвого зростання цін на автомобілі. Іноді складається нетипова ситуація — вживані автомобілі зараз дорожчі, ніж під час покупки в автосалоні.

Читайте також: Замість нових українці почали брати вживані авто до трьох років: нова тенденція авторинку

Саме така ситуація зараз склалася на американському ринку — низка трирічних моделей не подешевшала, а навпаки додала в ціні. Причому йдеться не про колекційні лімітовані суперкари, а й про досить масові моделі.

Найбільше додав у ціні Porsche 911 2019 року. На вторинному ринку спорткар переважно на 11 373 долари (5,7%) дорожчий, ніж в автосалоні три роки тому. На другому місці — гібрид Toyota RAV4: він подорожчав на 2,5% ($883).

Вживані авто 2019 року, які коштують більше, ніж нові:

  • Porsche 911 — +5,7% ($11 373).
  • Toyota RAV4 Hybrid — +2,5% ($883).
  • Jeep Wrangler Unlimited — +2,0% ($880).
  • Porsche 718 Cayman — +1,8% ($1 342).
  • Jeep Wrangler — +0,3% ($90).

Також зазначається, що низка моделей мінімально втратила ціну за три роки і їх вигідно перепродувати. Наприклад, Mercedes G-Class 2019 знецінився всього на 0,6% або 980 доларів, а трирічна Honda Civic подешевшала на $352 (1,4%).

Найліквідніші авто віком 3 роки:

  • Mercedes-Benz G-Class — втрата 0,6% вартості ($980).
  • Honda Civic — 1,4% ($352).
  • Subaru XV/Crosstrek — 1,9% ($545).
  • Toyota C-HR — 2,5% ($639).
  • Porsche 718 Boxster — 2,5% ($1 907).
  • Toyota RAV4 — 2,6% ($843).
  • Toyota Corolla — 3,4% ($846).
  • Kia Rio — 3,5% ($631).
  • Chevrolet Camaro — 3,5% ($1 401).
  • Tesla Model 3 — 4,1% ($2 012).