З цієї кількості ввезених автомобілів новими були лише 37,6 тис. авто (-1,4%), а основну масу 155,9 тис. шт. (-41%) склали вживані авто. При цьому на закупівлю нових легкових автомобілів імпортери витратили $726 млн, а на придбання за кордоном старих машин з країни вивезли валюти в сумі еквівалентній $737,8 млн.
Читайте також: В Німеччині вживані авто дешевше ніж в Україні в 3-4 рази: наочне порівняння
В результаті середня вартість імпортованого в цьому році нового автомобіля виросла до $19,3 тис., Тоді як роком раніше вона становила $18,9 тис. А середня митна вартість вживаної іномарки збільшилася на $1,1 тис. до 4,7 тис. Доларів США .
Найбільшим постачальником нових легкових автомобілів в Україні залишається Японія. За шість місяців з початку року з Японії ввезли 8745 авто. На другому місці поставки з Китаю – 5736 шт. Замикає трійку основних постачальників нових легкових авто Румунія з показником 5351 нових машин.
Вживані автомобілі частіше купували в Німеччині. З січня по червень з ФРН в Україну імпортували 38991 легковий автомобіль, що був в експлуатації. З США імпортували 32076 вживаних авто і це другий результат. На третьому місці Франція, з якою в України прибуло 14218 старих легковиків.
Також цікаво: Як продають автомобілі в Німеччині під час карантину: відео