Сьогодні ми згадуємо міський пасажирський транспорт. Наприклад, хто ж з нас у студентські часи не їздив "зайцем" та як же хотілось інколи сказати заповітне "та у мене проїзний".

Інженер родом з Полтавщини Федір Піроцький придумав перший у світі елктротрамвай. Саме завдяки йому ще в далекому 1892 році кияни побачили диво-вагонетку, що їде сама без коней. Тоді це здавалось фантастикою. Причому в українській столиці трамвай запустили на сім років швидше, ніж у Москві.

У часи свого розквіту, наприкінці 70-х, протяжність ліній столичного трамваю сягала майже 300 кілометрів. На маршрути виходило понад 900 вагонів щодня. А річний пасажиропотік складав 400 мільйонів людей.

Читайте також: Згадати все. Комунальна квартира

Тоді основна місія транспорта була одна – вчасно доправити робітників на заводи, щоб ті будували економіку країни рад. Але так само швидко можна було потрапити і, наприклад, у пивбар.

У 60-ті у столичного трамвая з'явився надсерйозний конкурент – метро. Підземка стала одним із символів Києва і обов'язковим пунктом для відвідин туристами. Перше враження від занурення під землю не забувається ніколи.

Як пробиралися у метро, обдурюючи турнікети, чому легендарний ЛіАЗ називають луноходом, чому їздити в тролейбусі вважалося крутішим, ніж в автобусі – дивіться у програмі.