ФОТО: BMW|
Аеродинамічне колесо BMW
Колеса електрокарів вужчі та більші, ніж у звичайних бензо-дизельних. При цьому, спостерігається тенденція до використання на серійних авто коліс все більшого розміру, майже як у виставкових концептів. Автомобільні дизайнери від цього в захваті, а от інженери – ні, та вони знають, як використовувати усю цю круглу площу з користю.
Дивіться також: Дивні автомобільні патенти, яким не пощастило стати серійними
Повністю електричний кросовер BMW iX3 з'явиться на ринку вже в кінці цього року і відкриє нову електричну еру марки та поведе за собою i4, iNext та числені батарейні новинки Ай-серії. Він же першим отримає BMW Aerodynamic Wheel – нові диски, розроблені для підвищення аеродинамічної ефективності та зниження маси. Обидва фактори впливають і на запас ходу, і на динаміку, і на керованість.
Фото: BMW Aerodynamic Wheel / BMW
Ефективність BMW Aerodynamic Wheel відображена в цифрах у порівнянні зі стандартними колесами звичайного BMW X3:
- опір коченню – менший на 5%;
- маса – менша на 15%;
- енергоспоживання – менше на 2% або близько 10 додаткових кілометрів до запасу ходу.
BMW Aerodynamic Wheel – це не один диск, а загальна концепція, яка базується на використанні легкого алюмінієвого сплаву та аеродинамічної конструкції. Більше того, клієнт зможе впливати на дизайн Aerodynamic Wheel: обирати вставки в різному стилі, змінювати колір, фактуру, візерунок, наносити зображення тощо.
Фото: BMW iX3 / BMW
Також цікаво: General Motors представила власний "автопілот" та оголосила плани на найближче майбутнє