Заступник Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе пояснив, які стандарти розробляє ДП “ДерждорНДІ” при проектуванні майбутніх доріг. Зокрема, буде внесена чтіка градація, на дорогах з якою інтенсивністю треба робити ті чи інші повороти.
Так, на дорогах понад 11 тисяч авто на добу мають обов’язково влаштовуватися лише розв’язки на різних рівнях.
Читайте також: на якій стадії зараз проходить ремонт Шулявського мосту: відео
- на трасах з інтенсивністю руху 5-11 тисяч авто на добу мають передбачатися кільцеві розв’язки або безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти).
- на найменш інтенсивних дорогах – до 5 тисяч авто на добу – дозволяється проектувати кільцеві розв’язки, безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти) та ліві віднесені повороти.
Також у разі необхідності різнорівневі розв’язки можуть проектуватися на трасах будь-якої інтенсивності.
За оцінками експертів, це дозволить на 50% зменшити кількість аварій на цих ділянках руху на трасах, сприятиме в цілому підвищенню безпеки руху та зменшить кількість заторів.
Нагадаємо, що в Одесі "перевиховують" пішоходів.