Гендиректор Tesla Ілон Маск заявив, що було помилкою намагатись швидко перейти повної автоматизації процесу збирання Tesla Model 3. Це непростий шлях, але частину процесу все ж вдалося повністю передати від людей автоматизованим системам.
Також цікаво: Концепт Porsche Mission E перетворюється на серійний Taycan
За ідеєю Маска, Тесли мають збирати роботи. Проте, повністю виключити людей з процесу виготовлення авто буде складно. По крайній мірі на даному етапі розвитку.
Вже зараз кузова нової моделі на 95% збираються саме роботами без участі людей. На початку червня було відкрито новий завод, де збиратимуть корпуси електрокарів.
Кузов Tesla — це одна з найскладніших частин у виробництві автомобіля, тож Маск із радістю повідомив журналістам, що не тільки цей процес, а й транспортування, підготовка і зварювання корпусів також автоматизовані майже на 100%.
Читайте також: Поліцейські автомобілі отримали систему розпізнавання обличчя
За контроль якості електрокарів також відповідальні роботизовані системи: зараз на новому заводі працюють 47 роботів, які сканують корпуси машин у 1900 місцях, виявляючи дефекти. Їхні датчики здатні виявляти тріщини розміром від 0,15 мм.
Під час фінальної перевірки електрокару звукові датчики замірюють рівень вуличного шуму і вітру всередині кожного авто.Ці дані зберігаються окремо для кожної випущеної Тесли, тож сервісні центри зможуть мати максимум інформації про автомобіль, як тільки він виїде за межі фабрики.
Читайте також: Поліцейські автомобілі отримали систему розпізнавання обличчя
Маск заявив також, що на виробництво 5000 автомобілів на тиждень Tesla вийде до кінця червня.