Тест-драйв Mitsubishi ASX: краса традицій

Mitsubishi ASX: ціна 2019, тест-драйв в Україні, характеристики

Mitsubishi ASX

Оновлений Mitsubishi ASX змінився зовні, отримав найсучаснішу мультимедійну систему, однак зберіг всі ті властивості, за які його так поважали автовласники.

logo1 жовтня 2019, 09:00
logo0
logo0 хв

Mitsubishi ASX нарешті приміряв новий фірмовий стиль Mitsubishi, тож тепер його можна вважати чи не найкрасивішим представником усього модельного ряду. Проте характер компактного кроссоверу не змінився – він зберіг комфортні налаштування підвіски, вражаючу надійність атмосферних двигунів та приголомшливу ефективність повного приводу.

Читайте також: Тест-драйв Mitsubishi Outlander: у пошуках Білосніжки

Новий стиль

У новому стилі в око впадають не тільки хромовані “підкови” переднього бамперу, а перш за все квадратні блоки світлотехніки під фарами головного світла. Торкнулись оновлення і задньої частини авто – нова оптика та бампер зробили корму компактного кроссовера свіжішою та сучаснішою.

В салоні оновлення не дуже суттєві. Головна новинка – сучасна мультимедійна система з великим екраном, що дозволяє зручніше синхронізуватись зі смартфоном та навіть виводити на екран відео з зовнішніх носіїв.

Ергономіка водійського місця суттевих змін не зазнала. Тут, як і раніше, непогані матеріали оздоблення, дуже зручна висока посадка, чудовий огляд, в тому числі завдяки великим дзеркалам, добре продумане знайоме розташування усіх приладів.

На задньому ряду не дуже багато місця, але двоє дорослих можуть розміститись з комфортом. Можливо, їх навіть порадує доволі густе тонування задніх вікон, яке додає затишку. Третьому пасажиру буде заважати доволі високий центральний тунель – данина повному приводу.

Багажник у кращих традиціях авто такого класу – пристойний об’єм поєднується з можливістю трансформацій.

Також цікаво: Mitsubishi Pajero Sport: тест-драйв за 24 параметрами

Сталі традиції

Оновлений Mitsubishi ASX, так само як і його попередник, дуже легкий в керуванні і достатньо жвавий на розгоні. Топова версія з 2,0-літровим бензиновим двигуном на 150 к.с., варіатором та повним приводом прискорюється до першої сотні за 11,7 секунди. Моноприводна версія з 1,6-літровим двигуном на 117 к.с. та механічною коробкою передач має схожу динаміку прискорення, але між двома версіями є суттєва різниця у поведінці та у витраті пального.

2,0-літровий двигун та варіатор – це перевірений часом тандем, який вражає своєю надійністю та довговічністю. Цей двигун абсолютно невибагливий до якості пального, може похизуватись величезним, у порівнянні з сучасним турбомоторами, ресурсом. Єдиний його недолік – це витрата пального. Активний режим керування, навіть за містом призводить до витрати трохи більше 10 літрів бензину на сотню кілометрів пробігу. Однак для економії можна встановти газове обладання.

Читайте також: Як новий Mitsubishi L200 випробували бездоріжжям у Карпатах

Варіатор ідеально поводиться у місті, оперативно реагуючи на зміну положення педалі акселератору, однак різкі прискорення – це не йог стихія. Втоплена до кінця педаль газу призводить до різкого підняття обертів та зайвого шуму мотора. Цей тандем ідеально підходить для спокійної та комфортної їзди і ґвалтувати його драговими вправами не варто.

Зберіг Mitsubishi ASX і майже ідеальні налаштування шасі. Незважаючи на досить м’яку та дуже енергоємну підвіску, яка легко розправляється з недоліками українських доріг, ASX дуже непогано керується і завжди залишається зрозумілим в повороті. Навіть за межею зчеплення шин компактний кроссовер лише трішечки зісковзує назовні повороту, демонструючи чудове збалансоване шасі.

Записатись на тест-драйв

Повний привід також працює відмінно, дозволяючи комфортно почувати себе на легкому бездоріжжі. Звичайно, діагональне вивішування для ASX – складна вправа, але завдяки можливості примусового блокування міжколісного диференціалу прохідність у компактного Mitsubishi ASX дуже пристойна. Завдяки невеликій вазі, відносно короткій базі та вищезгаданій можливості блокування ASX може з’їжджати з дороги там, де іншим це робити не рекомендується.

Висновок

Поєднання нового стилю Mitsubishi та перевіреної техніки дає дуже гарний результат. Важливо, що таке оновлення не дуже суттєво вплинуло на ціну – прайс стартує з 519 000 грн., а 2,0-літрова версія з варіатором та повним приводом коштуватиме усього 649 000 грн., що у порівнянні з попередником дорожче всього на 13 000 гривень.

Автор: Сергій Волощенко (відео), Євген Гудущан (текст)
Фото: Андрій Яцуляк

Більше інформації про модель – за посиланням.

Технічні характеристики Mitsubishi ASX 2,0 CVT Instyle
ДВИГУН

Робочий об'єм 1 998 см3, потужність 150 к.с. при 6 000 об / хв., крутний момент 197 Нм при 4 200 об/хв.

ТРАНСМІСІЯ Повний привід, безступінчатий варіатор
КУЗОВ Універсал, 4 двері, 5 місць, габарити (довжина/ширина/висота): 4365/1810/1645 мм, база 2670 мм, споряджена маса 1450 кг. Багажник 406 л. Бак 60 л.
ПІДВІСКА Передня – незалежна, задня – багатоважільна. 225/55R18, кліренс 215 мм.
ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Максимальна швидкість 191 км/ч. Розгін до 100 км/год за 11,7 с. Витрата палива (місто/шосе/змішаний): 10/6,8/7,9 л/ 100 км
ЦІНА 649 000 грн.