Великий G: Гелендеваген повернувся

"Мерс Кубік" знову став на конвеєр. Компанія вирішила зберегти одну зі своїх найвідоміших та неймовірно популярних моделей, хоча була вже за крок від того, аби відправити "пенсіонера" на відпочинок.
Великий G: Гелендеваген повернувся
logo18 травня 2018, 14:49
logo0
logo0 хв

Mercedes-Benz G-Klasse, знаний також як G-Wagen або Gelandewagen випускається з 1979 року майже без змін, наступного року моделі виповнюється 40 років. Це рекордний строк для компанії, що оновлює по три свої моделі на рік.

Виробництво G-клас 2019 модельного року стартувало на заводі Magna Steyr у австрійському Граці. Автомобіль будують на тій же платформі, що й попередні модифікації (з 1990 року) під внутрішнім заводським кодом 461. Звичайно, відмінні ходові якості позашляховика доповнили усіма можливими електронними системами, не поскупившись на оздоблення та найсучаснішу електроніку.

Читайте також: Jeep презентував нову генерацію Wrangler серії JL

Єдиний недолік сучасної моделі – вона не відповідає сучасним екологічним нормам Євросоюзу, а тому продавати G-Wagen будуть лише у тих країнах, де дозволено використання двигунів класу Euro 5.

“Ми побачили в останні кілька років, що на ринку немає гідної альтернативи G при тому, що попит на такі авто усе ще висока”, – сказав Хедлі Джеймс у інтерв’ю виданню Road&Track, додавши, що подібні автомобілі високо ціняться військовими, службами охорони і тому подібними структурами.

Фото: Mercedes-Benz G-Class / Daimler

База №461 була створена для використання у складних умовах – саме такі авто служили основою для спеціальних військових автомобілів, тоді як цивільні версії моделі, котрі ми знаємо, мають заводський індекс 463.

Наразі на заводі Magna Steyr випускаються три різних версії G-класу 461: з чотиридверним кузовом, дводверною кабіною з вантажною платформою, та шестиколісний пікап 6×6.

Також цікаво: Кав'ярня з Таврії? А як вам такий кавомобіль?