Протягом 2018 – 2020 року в державному бюджеті закладені кошти на підвищення безпеки дорожнього руху, в результаті яких смертність на дорогах має знизитись більш ніж на 1000 чоловік на рік. Всі видатки на цю програму описані в постанові Кабміну.
Найбільше коштів буде витрачено на підвищення рівня безпечності доріг та дорожньої інфраструктури – майже 4,7 мільярди гривень.
З них майже половину – два мільярди – піде на влаштування розв'язок з рухом по колу.
525 мільйонів гривень за три роки підуть на облаштування пішохідних переходів на дорогах першої категорії - на них встановлять наземні пішохідні переходи або побудують підземні.
На встановлення дорожнього огородження з демпферними системи поза межами населених пунктів направлять 435 млн грн.
350 мільйонів витратять на облаштування пішохідних переходів дорожніми знаками із підсвіткою та спеціальними світлофорами з використанням датчиків руху, а також на освітлення пішохідних переходів автономними модулями з сонячними батареями.
267 мільйонів витратять на побудову напрямних острівців при в’їзді в населений пункт, які мають на меті примусове зниження швидкості руху.
260 мільйонів піде на ліквідацію місць концентрації дорожньо-транспортних пригод та ділянок з підвищеною аварійністю.
У 2019 році 20 мільйонів витратять на реалізацію пілотного проекту з облаштування перед в’їздом у населений пункт світлофорів з табло, які вимірюють й миттєво відображають поточну швидкість руху автомобіля. Такі знаки-радари широко використовуються в Європі.
Трохи більше трьох мільйонів гривень виділяють на вдосконалення здійснення заходів реагування та управління наслідками дорожньо-транспортних пригод та забезпечення дотримання правил дорожнього руху.
Читайте також: що чекає українських водіїв: як проходять "ідіотен тест" у ФРН
Набагато менше коштів – в межах 85 – 290 млн гривень на три роки за кожною статтею – піде на низку організаційних заходів: вдосконалення державного управління у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, ведення обліку та проведення аналізу даних ДТП, покращення медичного забезпечення, підвищення рівня безпеки перевезення пасажирів та вантажів, покращення безпечної поведінки учасників дорожнього руху.
А найменша стаття видатків – це підвищення рівня безпечності транспортних засобів. На це завдання витратять 13,36 млн гривень за три роки.
Найбільш цікаві видатки цього розділу - придбання 3-DH манекена для проведення досліджень автомобілів за показниками пасивної безпеки.
Нагадаємо, що названі основні причини ДТП.