Будь-ласка, не називайте Lucid Air "Вбивцею Tesla", просить бос американської фірми

15 червня 2020

Поки що компанія Lucid не випустила на ринок жодного примірника Air, однак його вже називають "найгарнішим електричним седаном світу" та, як і чимало інших "потенційних" електрокарів – "вбивцею Тесли". Керівник компанії каже, що бачить Lucid Air та Tesla Model S не суперниками, а, радше, соратниками.

Щоразу, коли виходить продукт, подібний до існуючого та досить успішного, його називають “вбивцею” попередника. Така фігура мови є досить поширеною в автоіндустрії, і кожного разу, як на світ з’являється черговий електрокар, його порівнюють з еталонним від Tesla, обіцяючи кращі якості. Не уникнув такого порівняння і концепт Lucid Air, представлений у 2017 році.

Читайте також: Зарядка Volkswagen ID Wallbox Charger доступна для замовлення за 399 євро

“Будь-ласка, не описуйте нас, як “вбивцю Tesla”, – сказав керівник компанії Lucid Пітер Роулінсон в інтерв’ю Ars Technica, додавши: “Світ достатньо великий для співіснування двох рівних електрокарів”. До “Люсіда” Роулінсон був старшим інженером та заступником директора з виробництва у Tesla, тому розуміється на електрокарі конкурентів, як ніхто інший. “Я вважаю, що Tesla безперечно є лідером в галузі електроприводних технологій сьогодні”.

Подібну заяву можна трактувати, як твердження, що характеристики і оснащення електрокара Lucid будуть слабкішими, ніж у Tesla. В той же час, менші сподівання та очікування, гарантують менше можливостей для розчарування продуктом і менше незадоволених покупців. “Подібні порівняння цілком зрозумілі, однак, якщо і називати Air “вбивцею” чогось, то це, швидше, Mercedes-Benz S-класу, а не Model S”.

Фото: Lucid Air / Lucid

За актуальним планом, тестування серійних прототипів Lucid Air будуть завершені до кінця цього року, а на початку наступного стартує виробництво. Базова версія Lucid Air отримає 400-сильну силову установку з приводом на задню вісь. Топова комплектація передбачає потужність у 1000 сил, повний привід та максимальний запас ходу більше 640 кілометрів. Найдоступніша версія оцінюється у 60 тисяч доларів, максимальна комплектація буде коштувати більше 100 тисяч.

Дивіться також: Kia запропонувала вантажну версію електрокара Soul