Постійно моніторити тиск в шинах водії вже давно відвикли. Але лише до того часу, поки раптом не виникає потреба в щотижневих візитах на шиномонтаж. Тут і постає питання: чому весь час спускається колесо?
На жаль, надійність коліс сучасних авто нижча, ніж машини в цілому, тому в ідеалі рекомендується контролювати тиск в шинах регулярно. Але іноді одна або кілька шин починають вести себе загадково: то втрачають тиск за добу, то їздять як ні в чому не бувало тиждень-два. Відвертих пробоїн при цьому, природно, не спостерігається. Що відбувається?
Якщо постійно втрачають тиск два і більше колеса – справа навряд чи в банальних проколах. Можливо, це привід задуматися про заміну комплекту шин або дисків.
Читайте також: Як перевіряти шини перед далекою дорогою.
Вентиль безкамерної шини тріскається від старіння гуми, але не завжди це буває так помітно, як на фото.
Читайте також: Для чого потрібно перевіряти тиск в шинах автомобілів
Особливо потрібно відзначити, що тиск повітря в шинах – питання важливе відразу з кількох причин. Так, тільки при штатних показниках тиску можуть бути забезпечені всі заявлені виробником ходові характеристики автомобіля – динаміка, керованість, економічність. Крім того, низький тиск – це конкретні збитки для власника. Адже через їзду в приспущеному стані шина перегрівається, її каркас втрачає геометрію, і зовні ціле колесо поводиться як криве, з "вісімкою" – тобто його доведеться просто викинути.
Результат перегріву шини через їзду з малим тиском: каркас відшарувався від протектора і колесо деформувалося по всій окружності.
Якщо ваш автомобіль оснащений системою TPMS (контролем тиску в шинах), майте на увазі, що іноді вона може вередувати – піднімати хибну тривогу при нормальному тиску в колесах. Процедура перенастроювання датчиків повинна бути передбачена в заводському мануалі, також з цим питанням можна звернутися на СТО, де є сканер з фірмовим софтом.
За колесами слід уважно стежити, адже це вони тримають ваш автомобіль на дорозі. Якщо вам ніколи приділяти колесам постійну увагу, значить, у вас повинні бути гроші на абсолютно нові шини і близькі до ідеалу диски. Компромісний варіант – завести хороший манометр (не обов'язково електронний) і надійний 12-вольтний компресор, які позбавлять вас від необхідності кудись їздити для контролю і корекції тиску в шинах.
Читайте також: Яке запасне колесо краще