Daimler може спекатись збиткового бренду smart

25 березня 2019

Рішення буде прийняте до кінця поточного року.

Німецьке видання Handelsblatt повідомляє про те, що корпорація Daimler може позбутись свого бренду Smart, оскільки він є збитковим.

Також цікаво: Skoda розповіла, чого від неї чекати протягом року

Перший виконавчий директор Daimler Ола Каллініус, який у травні змінить Дітера Цетше на посту керівника компанії, заявив німецькому бізнес-виданню, що у бренду Smart немає майбутнього і за потреби його першим ліквідують, аби позбутись баласту.

Повідомляється, що за минулий рік по усьому світу було продано 128 802 автомобілі марки smart, що на 4,6% менше, ніж за попередній. За оцінками Evercore ISI, щороку “Даймлер” втрачає на “Смартах” від 500 до 700 мільйонів євро.

Фото: smart fortwo, forfour та EQ / Daimler

Реструктуризація не принесла користі бренду і з 1998 року завдала німецькому автоконцерну збитки у мільярди євро, пише німецьке видання. Daimler не відкриває фінансові показники бренду. Останньою спробою оживити бренд є перехід на випуск електрокарів. Однак таке рішення може виявитись занадто дорогим для виробника, повідомляє Handelsblatt.

Нагадаємо, бренд Smart (зараз пишеться smart) з’явився у 1998 році. За однією з версій назва марки є акронімом від Swatch Mercedes Art. Фірма була створена як спільне підприємство MCC (Micro Compact Car AG) між корпораціями Daimler-Benz та швейцарським годинниковим концерном Swatch.

У 2002 році фірма змінила назву на Smart GmbH та практично повністю перейшла під управління німецького автовиробника, а іншу викупили французи з Renault, аби використовувати розробки для випуску мікро-кара Twingo.

Також цікаво: Мінус один: Faraday Future розпродує свою нерухомість, аби розрахуватись з боргами