Доволі незвичний дизайн магістрального тягача Mercedes еActros 600 викликав приємний подив не лише у перевізників Нідерландів: версія збагатилася цікавим забарвленням лівреї, додатковими накладками на передньому капоті та іншими елементами естетичного плану.
Прем'єра привабливої версії еActros 600 з кузовом ProCabin днями відбулася в автопарку Kisjes Transport під час щорічної корпоративної вечірки, яку висвітлили на сторінці Linkedin.
Читайте також Електрична вантажівка Mercedes-Benz eActros 600 проїде 1000 кілометрів в день
Вантажівка була перелицьована в одному місці, пофарбована в іншому та професійно декалькована в третьому.
Впадають в око кутові кришки, вклеєні як для краси, так і для розрізання зустрічних потоків. Фото: Kisjes Transport
На всіх етапах долучені компанії активно співпрацювали, спілкуючись та консультуючись між собою у спеціально створеному чаті. Цей додаток забезпечував прозоре спілкування, в ході якого вироблялися необхідні рішення.
Поява машини відбулася завдяки:
Читайте також Як поводився eActros 600 на краю землі: турне на далеку північ
За задумом Kisjes Transport тут серед іншого використали хромовану окантовку, додаткові фари, пневматичні клаксони та поліровані колісні диски. Це додало краси й зробило вантажівку стильною.
Окрім того, з'явилися великі кутові кришки, приклеєні так само як і капот транспортного засобу. Це доповнення було встановлено, щоб надати характерній, ультрагладкій передній частині нових Actros трохи більше аерохарактеру.
Радіти є чому, бо задум вилився в реальний продукт естетики й насолоди. Фото: Kisjes Transport
При цьому робочі характеристики перелицьованого магістрального тягача Mercedes-Benz eActros 600 лишилися незмінними. Оскільки Kisjes Transport займається обслуговуванням потреб будівельної галузі, то машина ходить на далекі відстані.
Читайте також Хто купує електричний тягач eActros 600 в Європі
Такому плечу перевезень сприяє те, що ця акумуляторна фура має стабільний пробіг на одному заряді батареї 500 кілометрів та швидку зарядку. В складі цього автопоїзда – шторний напівпричіп з керованою третьою віссю, що покращує маневровість в міських умовах.
Зазначається, що це не перший електромобіль у кольорах цього перевізника. Раніше, ще у 2024 році, компанія прийняла поставку Volvo FH Aero Electric.
Не крикливо, без зайвої зовнішньої атрибутики, але вийшло ненав'язливо й стильно. Фото: Kisjes Transport