Як поводився eActros 600 на краю землі: турне на далеку північ

Дві тестові електровантажівки Mercedes-Ben eActros 600 завершують північний тур "European Testing Tour 2024 eActros 600" в Норвегії, проїхавши до найпівнічнішої точки континенту 4436 кілометрів виключно на акумуляторній батареї.
Mercedes-Benz Trucks загнав свій eActros 600 в найвіддаленіше місце на півночі Європи - Auto24

ФОТО: Daimler Truck|

 Mercedes-Benz eActros 600 на півночі побував у різних кліматичних зонах і рельєфах місцевості  

logo2 липня, 15:00
logo0
logo0 хв

Їхали без поспіху 12 днів, влаштовуючи по маршруту презентації акумуляторних машин. В середньому за день долали 370 кілометрів. У цьому проєкті Mercedes-Benz Trucks запланував вивчити поводження електричних фур в різних рельєфах і кліматичних зонах.

У Норвегії електричні вантажівки завершили найдовший відрізок туру на одному заряді батареї. В основному шлях пролягав сільськими дорогами зі складним рельєфом. Цей відрізок включав відстань у 480 кілометрів, а по закінченню маршруту прилади показували запас ходу ще на 30 кілометрів.

Читайте також Універсальні самоскиди на шасі Mercedes-Benz Arocs надійшли ще в кілька областей

Навіть за сильного вітру та дощової погоди два прототипи eActros 600 поводилися не гірше дизельних версій. Подекуди вони показували навіть кращі характеристики, демонструючи свою надійність.

Подібне спостерігалося і в турне до найпівденнішої точку континентальної Європи дорогами Іспанії. Таким чином конструктори набували досвід експлуатації акумуляторних вантажівок на різноманітних маршрутах з урахуванням споживання енергії.

Читайте також Електрична вантажівка Mercedes-Benz eActros 600 проїде 1000 кілометрів в день

Висока місткість батареї понад 600 кіловат-годин і нова, особливо ефективна електрична ведуча вісь, розроблена власними силами, дозволяють eActros 600 досягати запасу ходу 500 кілометрів без проміжної зарядки. В ході тестового турне зарядка акумуляторів проводилася тільки на громадських зарядних станціях.

Приблизно 60 відсотків дальніх поїздок клієнтів Mercedes-Benz Trucks у Європі коротші за 500 кілометрів. Це означає, що зарядна інфраструктура в автопарках , в пунктах завантаження та розвантаження в таких випадках є достатньою.

Читайте також Mercedes-Benz Trucks влітку проведе серйозні випробування вантажівок

На підставі зроблених висновків виробник має намір зробити деякі зміни в конструкції для покращення експлуатаційних характеристик та розробити рекомендації для клієнтів щодо правильної експлуатації машин на північних маршрутах.

Фото: Daimler Truck