Компанія Ford провела довгоочікувану презентацію відродженої ікони свого модельного ряду і показала цілу лінійку моделей під назвою Bronco. Про новинку відомо геть усе: технічні характеристики, комплектації, ціни. Дилери вже приймають замовлення.
Ford вирішив одразу розкрити максимум інформації про новий Bronco і показав сім виконань позашляховика-трансформера. І одну модифікацію, в якої є ще п’ять своїх виконань. Усі гарні.
Дивіться також: Toyota перетворила Corolla на кросовер
Ford Bronco шостої генерації, як і всі його древні попередники, залишився рамним позашляховиком. Новинка дебютувала одразу в двох версіях: Ford Bronco та Ford Bronco Sport, які помітно різняться між собою зовні та всередині. Обидві пропонуватимуть у двох типах кузову – тридверному та п’ятидверному. У кожної версії буде власний набір пакетних комплектацій.
Фото: старий і новий Ford Bronco / Ford
Фордівцям, здається, вдалось поєднати стилістику класичних Bronco, останній з яких зійшов з конвеєра чверть століття тому, із новітніми інженерними розробками та сміливими конструкторськими рішеннями. Новинка має дуалістичний характер і позиціонується, як авто для любителів активного відпочинку і найсуворішого бездоріжжя. Новий “Бронко” поєднує міцність пікапів F-серії, спортивний дух маслкара Mustang і функціональний дизайн, натхненний оригінальним Bronco зразка 1965 року”, – каже гендиректор Ford Джим Фарлі.
Позашляховик оснащений повнопривідною трансмісією з розподільчою коробкою з трьома режимами і передавальним відношенням зниженої передачі 2,72:1. Опційно пропонується електромеханічний блок з функцією On-Demand 4H і передавальним відношенням 3,06:1. Незалежна передня підвіска, мости Dana з блокуванням диференціалів, просунута система стабілізації, сім режимів роботи їздовий електроніки, круїз-контроль для бездоріжжя – Bronco справді готовий підкорити найважчі маршрути.
Фото: Ford Bronco 2021 / Ford
Виробник заявляє, що у Ford Bronco найбільші у класі кліренс (29,5 см), глибина броду (до 85 см), ходи підвіски (на 17% більше, ніж у найближчих конкурентів) і ще цілий ряд параметрів. Можливостей на бездоріжжі моделі додають стандартні буксирувальні провушини спереду і ззаду, опційні силові бампери з кріпленням лебідки, сталевий захист двигуна, трансмісії і паливного бака, 35-дюймові шини, кріплення на передніх крилах, що витримує навантаження у 68 кіло, для перевезення довгомірів.
Фото: п’ятидверний Ford Bronco 2021 / Ford
Усі п'ятидверні моделі Bronco мають чотирисекційний зйомний дах, а дах тридверних машин поділений на три секції. Безрамкові двері також знімаються, причому з меншими зусиллями, ніж у конкурентів. При цьому дзеркала залишаються, оскільки розміщені на кузові, біля передніх стійок.
Самобутній інтер’єр, в той же час, має помітну схожість на салон попередника. Покупцям буде доступна новітня мультимедійна система SYNC4 з 12-дюймовим екраном, бездротовою інтеграцією смартфонів, навігацією з вбудованими позашляховими маршрутами, позашляховою версією системи кругового огляду та іншими речами для тих, кому потрібен позашляховик, а не кросовер.
Лінійка моторів для Bronco включає пару бензинових агрегатів EcoBoost – 2.3-турбо на 274 к.с. і 420 Нм та 2.7 V6 на 315 к.с. і 542 Нм. Вони поєднуються з семиступінчастою механікою або 10-діапазонним автоматом.
Новинка представлена у семи пакетних версіях з топовою Badlands, яку протиставляють Jeep Wrangler Rubicon. Каталог аксесуарів для Bronco – довжелезний (більше 200), варіантів персоналізації – безліч, кольорів кузова – 11 (включаючи конспірологічний відтінок “Зона 51”).
Також цікаво: Audi Q4 e-tron Sportback представлений офіційно
Ford оголосив ціну стартової комплектації Base – від 29 995 доларів, за позашляховик з тридверним кузовом і 34 695 доларів – за п’ятидверний. Вартість решти версій і комплектацій, включно з першою First Edition, наразі невідомі. Замовлення вже приймаються, разом з обов’язковим депозитом у 100 доларів. Перші замовники отримають свої машини навесні наступного року.
Ford Bronco Sport адресований тим, кому паркетник потрібен більш, ніж позашляховик. При цьому він також має повний привід вже в базовому оснащенні (з блокуванням заднього диференціала у версіях Badlands і First Edition), сім їздових режимів та позашляховий круїз-контроль. Більше того, Bronco Sport також обіцяна рекордна для класу прохідність і унікальні опції для любителів мандрівок і пригод. Для Sport пропонується чотири пакети тематичних опцій: Bike, Snow, Water і Camping (Вело, Сніг, Вода, Кемпінг), а також більше 100 корисних аксесуарів.
Фото: Ford Bronco Sport 2021 / Ford
Всередині Bronco Sport помітно відрізняється від Bronco, у нього мультимедійна система попереднього покоління – SYNC3 з восьмидюймовим екраном хоча й із фірмовим комплексом електронних асистентів Ford Co-Pilot360. Прес-реліз повідомляє, що Bronco Sport розроблений, щоб возити два гірських велосипеда ззаду і двох велосипедистів спереду, тож його вантажний відсік зроблений максимально містким і зручним.
Лінійка моторів Bronco Sport включає 1.5 EcoBoost на 184 к.с. і 258 Нм, та 2.0 EcoBoost на 249 к.с. і 373 Нм. Обидва поєднуються тільки з восьмідіапазонним автоматом.
Bronco Sport почне підкорення ринку раніше за Bronco – вже цього року. Вартість базової версії Ford Bronco Sport 2021– 28 155 доларів, замовлення приймають з депозитом у 100 доларів.
Дивіться також: Позашляховики та SUV 2020: новинки, які вже можна купити в Україні