Керівництво чемпіонату має намір запровадити зупинки під час перегонів, для швидкого заряджання батареї болідів. Ця система має стати аналогом піт-стопів, однак її запровадження знову відклали.
Formula E планувала запровадити нову систему зарядки під час перегонів під назвою «Attack Charge» вже на етапі у Мізано, Італія, що пройде на цих вихідних, але напередодні керівництво чемпіонату повідомило, що цього не станеться.
Читайте також: Як виглядає новий автомобіль безпеки Формули 1: фото
Повідомляється, що запровадження технології відклали на невизначений термін. Питання ємності та швидкості заряджання батареї було проблемним з самого початку заснування чемпіонату. Спершу пілотам доводилось проводити зупинку, аби пересісти з розрядженого боліду в заряджений й продовжити гонку на ньому.
Formula E вирішила використовувати такий спосіб, адже командам було складно розробити спосіб швидкої зарядки або заміни батареї. З запровадженням болідів другої генерації у 2018 році можливість заміни боліда була виключена з чемпіонату. Торік Formula E запровадила боліди Gen3, які розраховані на підтримку надпотужної швидкої зарядки.
Також цікаво: Red Bull готує 1250-сильний гіперкар
Однак, торік запровадження технології відклали через проблеми, які виникли під час створення обладнання, яке витримало б потужність в 600 кВт. Попередньо планувалось запустити технологію вже в сезоні 2024 року, але, через проблеми в роботі системи, її запровадження знову скасували.
Надалі перегони триватимуть з поточною системою “режиму атаки”, коли пілоти отримують збільшену потужність на короткий проміжок часу, аби виконати обгін чи наздогнати суперника.
За новим регламентом, запровадження якого відклали, пілот мав би зробити піт-стоп, аби розблокувати доступ до додаткової потужності. Очікувалось, що зупинка займатиме лише 30 секунд, й за цей час батарея могла отримати 4 кВт-год заряду, що становить близько 10% ємності акумулятора.
Читайте також: Формула 1 відмовилась від 200 мільйонів доларів прибутку й нової команди в пелетоні
Керівництво чемпіонату вважає систему корисною для застосування на дорогах загального користування, якщо вона буде вдало застосована в перегонах, адже потужність в 600 кВт є швидшою, ніж можуть заряджати поточні електромобілі.