Новинка використовує плагін-гібридну силову установку потужністю 920 кінських сил, яка являє собою 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом та трьома електромоторами.
Lamborghini презентувала новинку в рамках тижня автомобілів в Монтереї. Новий Temerario замінить Huracan в модельному ряду компанії. Спорткар кардинально відрізняється від попередніх моделей, адже використовує нову гібридну установку з трьома електромоторами.
Читайте також: Lamborghini Countach Рода Стюарта виставили на аукціон
Новий силовий агрегат розвиває потужність в 920 к.с., що майже на 45% перевищує показники V10, який він замінює. Модель використовує V8 від Urus, проте інженери додали литий алюмінієвий картер, титанові шатуни й збільшила діаметр його циліндрів, що дозволило мотору досягати до 10 000 об/хв.
Завдяки цьому виключно ДВЗ видає 800 к.с., тоді як три електромотори додають ще 120 «конячок». Два з них встановлено на передній осі, аби утвори повний привід, або перетворити спорткар на передньопривідний електромобіль у режимі Citta (міський режим). Третій двигун, встановлений між V8 і новою восьмиступеневою коробкою передач, функціонує як стартер-генератор.
Також цікаво: Позашляховик Lamborghini LM002 з цікавою історією продають на Sotheby's
Lamborghini обіцяє, що новий V8 звучить набагато краще ніж більшість двигунів з турбонаддувом, і навіть каже, що він навмисно розроблений з деякими вібраціями, які передаються на кузов автомобіля та сидіння від двигуна, щоб посилити відчуття від водіння.
Попри збільшення ваги на 268 кг (загальна вага авто – 1690 кг), Temerario швидший за Huracan. Новинка здатна досягнути першої сотні за 2,7 секунди, тоді як її попередник мав показник у 2,9 секунди. Водночас максимальна швидкість зросла з 325 км/год до 343 км/год.
На відміну від Revuelto, який має конструкцію з вуглецевого волокна, Temerario використовує алюмінієве каркасне шасі, як і Huracan раніше. Попри це, стиль інтер’єру здається досить подібним. Колісна база нового автомобіля становить 2658 мм, що на 121 мм коротше, ніж у його старшого брата, але на 38 мм довше за Huracan.
Водії зможуть обирати між чотирма режимами водіння: Citta, Strada, Sport Corsa та Corsa Plus, який вимикає ESP. Є також окремий режим для дрифту. В режимі Citta автомобіль може рухатись виключно на електриці, проте, компанія не розкриває запас ходу спорткара.
Читайте також: Lamborghini Miura, який 40 років стояв у вітальні, виставили на продаж
Lamborghini не оприлюднила ціни на Temerario, але, враховуючи всю додаткову потужність, продуктивність і технології, які він пропонує в порівнянні з Huracan, вартість якого починалась від 250 тисяч доларів, експерти очікують, що ціна новинки має становити приблизно 342 тисяч доларів